Dagens arbejde...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Flotte ting Boots!!
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Billede Billede

Endnu et armbånd med gummiringe i. Det er nu smart at man slipper for at bruge lås. :)
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Rigtig flotte ting, som sædvanlig, og ja det er da bare smart med de gummiringe.
Jeg må se at få nogle i butikken, de er bare smarte. :)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Man kan faktisk købe dem i alle mulige farver. Jeg har så kun brugt sorte indtil nu - og jeg havde først købt nogen her i Danmark; men de var vanvittig dyre i forhold til dem jeg fandt på Etsy. Nu er jeg med i en bestilling fra Firemountain hvor jeg har bestilt i forskellige størrelser - men stadig kun sorte. Jeg synes sort er flot til det forsølvede.

Iøvrigt skulle jeg måske skrive under mine ting at de rent faktisk er til salg. Stort set alt jeg viser i det her forum kan købes. Jeg har godt nok ikke skrevet priser på; men jeg er sikker på der kan findes en pris begge parter er tilfredse med. :D
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
hejsa Boots altså du kan bare det der :D hvor er dine smykker flotte :thumbup: :wave:
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lene skrev:Rigtig flotte ting, som sædvanlig, og ja det er da bare smart med de gummiringe.
Jeg må se at få nogle i butikken, de er bare smarte. :)
Ja Lene de tvil være en rigtig god ide. Jeg skal også bruge gummiringe. Håber de kan bruges til læderarmbånd til at sætte, hvor der skal laves løkke, så knuden kan komme igennem.
butler
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg bliver helt træt når jeg ser dine ting Boots... Sikker et arbejde det må være... :clap: Stor respekt!!
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
- Og dét skulle komme fra dig??? Haha - jeg kan da så kun sige: I lige måde! :wink:

Når jeg ser dine snoninger, lodninger og snirkler tænker jeg at du må være uger - eller mere - om at få en halskæde færdig... (Men det er du måske også?)..
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg tager hatten af for dig synnes det er nogle skønde ting du laver. Min toldmodighed rækker ikke til det kæmpe arbejde du laver med de der små ringe
:character-ariel:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar