nyt fra mig kæder og ringe

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Jeg har lavet lidt forskelligt jeg gerne vil viste.

Første en amastyst kæde og øreringe til.
Billede

Så kommer der en perlekæde:
Billede

En kæde med en enkelt perle i:
Billede

En linse med rav:
Billede

Et vehæng med 3 sten:
Billede

to firkantede ringe og en ring af ibenholdt træ
Billede
Billede
Hilsen Smykke damen
Kis
Perle
Perle
Indlæg: 22
Tilmeldt: tors 2. aug 2012 10:52
Fine ting den runde sølv vedhæng med rav kan jeg super godt lide
Jeg er desvære skrive ordblind, håber at i kan læse det jeg skriver
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Flotte sager!! Mit øje spottede især dit lækre wire wrap - eller er det loddet?? - me like :-bd
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Hej camilla
Halskæden er loddet.havde overvejet at wrappe men viste ikke hvordan jeg lige skulle får de infattede sten sat ind.
Hilsen Smykke damen
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Synes det er meget fine og enkle, elegante smykker @};- @};- @};-
og lækker ring!! :x-
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Tilslutter mig bundtet af BilledeBilledeBillede

Den ravlinse er altså über hot, og ringen af ibenholt er skøn skøn skøn Billede

De firkantede ringe generer mig lidt, for jeg kan jo se, det nok bliver nødvendigt at investere i en firkantet ringrigle - ikke lige noget, som var planlagt Billede.
Heldigvis har jeg nu én at bebrejde BilledeBillede

Billede
Billede
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Blue raven de firkantede ringe er faktisk ikke lavet på en ringrilje men lavet af to stykker sølv med en knæk lodning eller hvad det nu hedder. Så du behøves ingen rilje. Så spar dine penge. For med en rilje kan du ikke lave så skarpe knæk.
Hilsen Smykke damen
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Blue raven.
Du behøves ikke bebrejde mig. Fordi de firkantetede ringe er slet ikke lavet på en ring rigle. Nej nej 8-}
Det er knæk lodninger eller hvad det nu hedder ringen er lavet af to stykker sølv, der på midten er filet en 90 grader trekant i og så knækket sammen og lodret. For der efter at lave to 45 grader kanter på hvert stykke og lode sammen og så har du en firkant med spidse hjørner. Hvis de slår dem ud på en rigle så bliver hjørnerne mere runde i det.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
smykke damen skrev:Du behøves ikke bebrejde mig. Fordi de firkantetede ringe er slet ikke lavet på en ring rigle. Nej nej 8-}
Ohh jeg lykkens pamfilius, det er jo et lige et job for min geringsholder.
Jeg havde også spekuleret på, hvad jeg dog skulle bruge 45° muligheden til.
Billede
Undskyld jeg bebrejdede dig helt uden grund Billede :-D

Billede
Billede
Besvar