Lidt fra mig

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Der bliver lavet en del i periode synes jeg, imens andre perioder får jeg næsten ikke lavet noget. Jeg har haft mange halvfærdige ting på det sidste haha, det er dog irriterende.

Billederne er måske lidt store, men har ikke helt fundet ud af hvordan jeg gør dem mindre når jeg har dem liggende i picasa web albummet. Men så kan I også bedre se de små perler.

Her er øreringene først

Min veninde så de her og ville straks have dem og med en halskæde til. Hun elsker chrysocolla, det forstår jeg så udmærket også godt. ;)
Billede

Nu når jeg lige ser billedet her så ser kæderne ikke lige lange ud, skal lige have talt efter haha
Billede

Billede
Til de her har jeg brugt 4mm runde jade perler ude i kanten, og i det hele er lavet omkring en 8mm, det er en af de få gange jeg har brugt en 8mm ;) Det kan sagtens lade sig gøre.

Armbånd + fingerringe

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

En til min søn som også står model
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Halskæder og vedhæng

Billede

Billede

Billede (ikke mit design, men Kelly Wiese)

Og det var det for denne gang, det er ca 4 måneders produktion. Jeg har ikke lagt de op fra bytte udfordringerne (med undtagelse af en)
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Du har godt styr på dine seed beads ! Specielt spiral rope armbåndet er min favorit.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Hejsa Lise

1000 tak ;)

Det er faktisk ikke spiral robe. Det er eget design, cubic right angle weave with a twist kalder jeg det ;D
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hold nu op en tålmodighed du må ha.. ;)-

Syntes da du har nået vildt meget på de 4 mdr. :clap:
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Damn, du har været flittig, Aimée.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange timer der er i alle de mesterværker - for slet ikke at tale om tålmodighed.
Det er helt utroligt Billede

Hvor stor er den rivoli, du har brugt her?
Billede
Her er lidt roterende ros for inspiration og smukt smukt arbejde :-D

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Billede
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
1000 tak ;D

Mange af tingene lå og manglede lige en lås eller ventede på perler til at færdiggøre det. Derfor kan det godt se voldsomt ud ;)

Blue den rivoli er 18mm meget sjældent jeg bruger dem, men denne her farve var så fantastisk jeg MÅTTE bare!

Lige nu er jeg ved at bruge en på 10mm. De er nemmere at sy med en kugle rundeperler. ;) Har også nogle firkantet jeg skal have leget med på et tidspunkt ;)

Tålmodighed hører jeg tit. Men for mig er det afslapning, afstresning og at være mindfull ;) Jeg er 100% i nuet når jeg beader, og det er så befriende. ;) Også er det en rar følelse at gå fra idé til resultat.

:D
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Diddah skrev: men denne her farve var så fantastisk jeg MÅTTE bare!
Det forstår jeg sagtens - den er også helt utrolig flot!
Diddah skrev:Også er det en rar følelse at gå fra idé til resultat. :D
Enig - lige i dét øjeblik det sker. Men alt arbejdet inden det punkt - ohh gru, ohh rædsel Billede

Billede
Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Hvor er det bare smukt og sikke mange timer du har brugt I LOVE IT :x- :x- :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
:x-
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Vildt!! Du er godt nok god til de der små.
Flotte øreringe også @};- @};- @};-
Besvar