Smykke forum for alle
For alle smykkeglade piger
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
Log ind
Velkommen
↳ Præsentation
↳ Forslag og spørgsmål
Generelt
↳ Gode tilbud
↳ Køb og salg for private
↳ Brugernes egne smykker
↳ Min hverdag
↳ Links
↳ Vejledninger til smykker
↳ Se hvad jeg har købt
↳ Andre hobbyer
↳ Ferieoplevelser
↳ Mad
↳ Konkurrencer
↳ Dyt dyt skal vi byt
↳ Alt om fimo
↳ Teknisk uheld
↳ Den ærlige mening
↳ Materiale mayhem
↳ Legepladsen
Boardindeks
〉
Generelt
〉
Brugernes egne smykker
Søg
Nye armbånd fra mig :)
Her kan du vise dine egne kreationer.
Redaktør:
rumlebumle
Besvar
Udskriv emne
Søg
Avanceret søgning
lene
ADMIN
Indlæg:
1224
Tilmeldt:
tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted:
Nordjylland
Kontakt:
Kontakt lene
Websted
Citer
Mange knus og kreative hilsner
Lene
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
man 1. okt 2012 19:47
Top
anna-edith
Opal
Indlæg:
963
Tilmeldt:
man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted:
Holeby, Lolland
Kontakt:
Kontakt anna-edith
Websted
Nej hvor er de flotte. Er vild med det med blå perler. Er det færdiglavede led du har brugt eller?????????
Citer
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
tirs 2. okt 2012 07:06
Top
lene
ADMIN
Indlæg:
1224
Tilmeldt:
tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted:
Nordjylland
Kontakt:
Kontakt lene
Websted
Tak Anna Edith.
Det med de blå led, er noget jeg lige har fået hjem, som prøve, men der kommer flere.
Ledene er uden sten, dem limer man selv på, det er små Swarowski krystaller.
http://www.cyberimport.dk/nyheder/swaro ... 036uabdua7
http://www.cyberimport.dk/nyheder/vedha ... 4-stk.html
http://www.cyberimport.dk/nyheder/vedha ... 4-stk.html
Citer
Mange knus og kreative hilsner
Lene
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
tirs 2. okt 2012 14:27
Top
Besvar
Udskriv emne
Visning:
Alle indlæg
1 dag
7 dage
2 uger
1 måned
3 måneder
6 måneder
1 år
Sorter efter:
Forfatter
Skrevet
Emne
Retning:
Stigende
Faldende