Hej hej

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Danagonia skrev:Velkommen til!!! :dance: Sikke nogle misse du har dig der... Jeg er bange for katte!! ;) Som det eneste menneske i landet sikkert, og dine ser kæmpe store ud :-D Så de er ingen undtagelse... Men hold da op hvor er de smukke... Kan godt forstå din facination...
Tro ikke du er den eneste, som er bange for katte. Når min svoger kommer, må vi lukke vores kat ud, da han er vildt bange for den. Han kan ikke sige hvorfor, men det er lige så det helt stritter på ham, hvis den kommer for nær til ham. Det er ikke sjovt at have det sådan.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar