Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
man 8. jun 2009 14:48
Tillykke med det camilla

og hun skal nok kunne finde ud af den hvis du har genemarbejdet den

og det tror jeg at du har.
man 8. jun 2009 15:04
Tillykke! Kan godt forestille mig hvor kæmpe arbejde du har gjort
man 8. jun 2009 15:08
jah kan du ikke også lave nogle med nemme mellemled og ørekroge for jeg kan simpelhen ikke forstå det haha.. jeg tror der er andre end mig der gerne ville købe sådan en hvis det var nogle af de nemme ting og så på dansk
man 8. jun 2009 15:14
Det ser godt ud Camilla, du er da bare en knag, med alle de jern du har i ilden.
man 8. jun 2009 19:07
tak havfruen de ting kan jeg godt det er mere hvordan man laver sine egne ørekroge og mellemled osv.
man 8. jun 2009 19:18
Jo det skal der også komme på et tidspunkt... Arbejde på en med selv at lave låsen på en læder snor... Men mellemled og øreringe skal også laves... Der skulle gerne ende med at være nok til et helt aftenskole hold
man 8. jun 2009 20:01
okay det vil jeg glæde mig til.. jah så kan det være man skal til kolding og gå på aften skole.. jeg kender en snakker ikk så meget med hende.. men hun skal starte op på flere forskellige aftenskoler.. og det er med e helt enkle ting og så har hun billeder eller smykker med der er lidt sværre og så melder folk sig tit til det også når de har set det.. så måske du også kunne bruge det til noget..
man 8. jun 2009 20:43
Ja det var noget i samme stil jeg havde tænkt mig

Lave et grundkursus i første omgang og så et vidregående for de tidligere elever... Det kunne være rigtig sjovt

Men nu må vi se...
tirs 9. jun 2009 15:16
jah men er det din drøm skal det nok ske