Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Øreringe...

søn 14. jun 2009 21:51

Som solen går ned, får i lige min sidste kreation for i dag :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Øreringe...

man 15. jun 2009 06:45

De er vildt smykke :D kan rigtig godt lide den der ovale ramme rundt om den øverste perle :D

man 15. jun 2009 07:00

Flotte ørehængere. Det ser rigtig god to anderledes ud med den ovale ramme og så er viklingen på dråben super. :clap:

man 15. jun 2009 07:30

lækre Camilla...... ;)

man 15. jun 2009 07:36

Smukke øreringe Camilla :)- :ymhug:

man 15. jun 2009 08:11

ny teknik :clap:

man 15. jun 2009 08:29

Smykkeunivers skrev:ny teknik :clap:

He he jepp :-D Meen ved ikke helt selv hvor vild jeg er med den teknik??

man 15. jun 2009 08:45

Ja de er super flotte ;) :clap:

man 15. jun 2009 08:58

Jeg kan godt lide dine ørering :clap: ,men kunne også godt tænke mig at se dem med sølv tråd da de tager lidt af det flotte fra dine perler med kobberet. Og så kunne du få to dejlige par ud af det ene du har lavet. Men jeg har også selv svær ved at have noget der er for tung i mine øre. @};- Nu skal jag da også bar komme på tvers med alt hvad du viser lige nu det er ikke min mening at være en lyseslukker men du skal sige til hvis jeg såre dig for det er ikke min mening. ^:)^ Jeg har nemlig dyb respekt for dit arbejde og hved hvor lang tid dt tager da jeg selv har prøvet og det ikke er noget for mine finger da det skal holdes godt ved når du laver dine viklinger. @};-

man 15. jun 2009 09:22

Havfruen skrev:Jeg kan godt lide dine ørering :clap: ,men kunne også godt tænke mig at se dem med sølv tråd da de tager lidt af det flotte fra dine perler med kobberet. Og så kunne du få to dejlige par ud af det ene du har lavet. Men jeg har også selv svær ved at have noget der er for tung i mine øre. @};- Nu skal jag da også bar komme på tvers med alt hvad du viser lige nu det er ikke min mening at være en lyseslukker men du skal sige til hvis jeg såre dig for det er ikke min mening. ^:)^ Jeg har nemlig dyb respekt for dit arbejde og hved hvor lang tid dt tager da jeg selv har prøvet og det ikke er noget for mine finger da det skal holdes godt ved når du laver dine viklinger. @};-

Nej jeg bliver overhovedet ikke såret :-D Jeg er faktisk enig med dig... De her skulle være lavet i messing eller måske i sølv... Synes bare ikke sølv og røgkvarts er så flotte sammen... Så det mere kolde gule i messing, ville nok have været flottere... Eller også skal jeg oxidere dem?? Laver nok flere med samme teknik, de er nemme og hyggelige at lave :-D
Skriv et svar