Reglerne er:
minimum 12 perler (eller lidt fler':))
Du må sende: sten, ferskvandsperler,porcelæn, perlemor,glas, cloisonne, swarowski osv. sølv, forsølvet, forgyldt, double, kobber.
Du må IKKE sende: Acryl/plastik, voks, fimo, keramik, træ, ben og lignene.
Perlerne sendes til modtager, som laver smykke ud af det.
DU SKAL HUSKE AT SKRIVE EN SEDDEL MED HVAD DU SENDER, SÅ HVIS DER ER NOGLE HALVÆDELSTEN, AT MAN SÅ VED HVAD DET ER.
De perler og tilbehør du sender skal selvfølgelig være af en rimelig god kvalitet og det skal være noget du selv har lyst til at arbejde med.
Afsender betaler portoen. så hver sikker på det er den korekte porto, da der IKKE må stå afsender på.
Vi gætter til slut hvem der har sendt til hvem, via en lille ledetråd.
Jeg Mizer jer sammen så i tilfældigt blir sendt ud til, og sender adressen via PB. Den adresse du modtager er den du skal sende til.
Til dem der ikke har været med til sådan noget bytte bytte før: skriv herinde I vil være med og send mig en pb. med jeres adresse.
UANSET OM I HAR VÆRET MED FØR SÅ SEND EN PB MED ADRESSE
HUSK KORREKT PORTO & Husk at mærke kuverten med SFFA
Deadline for tilmelding er Torsdag d. 11 Juni.
Har jeg ikke Jeres Adresse torsdag aften så er i ikke med i denne omgang.
Jeg sender hurtigst muligt adresserne ud til PB, Helst så de er der Den 12 Juni.
I har indtil D. 20 Juni til at sende perlerne.
Billeder af det færdige resultat, OG HELST skrift på hvad du har modtaget Skal SENEST uploades den 20 Juli.
Selvfølgelig hvis du ikke kunne finde på noget at lave med det, så upload billed af hvad du har modtaget og et smykke som du har fået inspiration til via det du har modtaget.
HVIS DER ER NOGLE SPØRGSMÅL SÅ SKRIV I DENNE TRÅD:
viewtopic.php?f=19&t=138&start=10
Tilmeldte:
Thecobra
Havfruen
Lisbeth
Danagonia
smykkeunivers
Lene
By Bergedorf
Jeanette