skrevet noget,men altså jeg er Canto og ny i faget har kigget meget
rundt og henter inspiration til at komme igang,jeg har købt sten,perler
og diverse men mangler lige sparket til at komme igang,jeg er ADHD og har
lidt svært ved at fastholde mig i tingene,men starter på noget medicin som
skulle hjælpe.Nå men det var så min præsentation,jeg skal nok skrive mere.
Hilsen Canto




