Hej

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

canto
Perle
Perle
Indlæg: 67
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 15:53
Hej jeg vil lige præcentere mig jeg har været med længe men aldrig
skrevet noget,men altså jeg er Canto og ny i faget har kigget meget
rundt og henter inspiration til at komme igang,jeg har købt sten,perler
og diverse men mangler lige sparket til at komme igang,jeg er ADHD og har
lidt svært ved at fastholde mig i tingene,men starter på noget medicin som
skulle hjælpe.Nå men det var så min præsentation,jeg skal nok skrive mere.

Hilsen Canto :-D
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Rigtig hjertelig velkommen.. Det er helt underligt at jeg skal være med til at byde nogle velkommen eftersom jeg stort set også lige er startet både med at lave smykker og på dette forum.. Jeg går selv syg så kan forstille mig hvordan det er at være i din situation.. Hvis du bor i nærheden af Virum ( nær Lyngby ) så er vi ved at arrangere at mødes nogle tøser sammen. Jeg skal blandt andet lære de forskellige teknikker..
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Canto

Og rigtig hjertelig velkommen til dette forum. Her er alle velkomne, og vi har det bare så godt og hyggeligt med hinanden, vi er alle meget hjælpsomme, så bare spørg løs hvis du har noget på hjertet. :D

Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være herinde. :x- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Stort velkommen hertil dette dejlige forum :happy-wavemulticolor: hvor alle hjælper hinanden ,så du skal bare spørge og der er altid en der kan hjælpe :-bd
Billede I LOVE CATS
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Hjertelig velkommen :ymhug:
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hjertelig velkommen til den dejlige forum :text-welcomeconfetti: :happy-jumpeveryone: Og her hjælper vi hiande så godt som vi kan.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Hej
Velkommen til dette dejlige forum håber du kommer til at føle dig hjemme her ;)
Hilsen Eva1950
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
velkommen hertil dette dejlige forum hvor alle hjælper hinanden. Du skal bare spørge og der er altid en der kan hjælpe.
Her er god tone, og godt humør, og faktisk ingen regler, kun den at være glad for at være her på forum. :-D ;) :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
canto
Perle
Perle
Indlæg: 67
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 15:53
Hej igen allesammen

Mange tak for den velkomst som I har modtaget mig med
jeg bor i Bagsværd så jeg er da frisk på at mødes,det vil
være sjovt. :clap: :clap: :clap:

Hilsen Canto
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Bagsværd er jo super tæt på.. Anyway, så er du altid velkommen til at komme her og lave perler sammen med mig. Jeg kan nok ikke lære dig noget, eftersom jeg også selv lige er startet, men så kan vi da sidde og grine over os selv, sammen! :D
Besvar