halskæde og armbånd nu med flere billeder...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Lisbeth, jeg lover at jeg fremover prøve at gøre billederne større, så du kan nærstudere perlerne.. :D Jeg er selv en af dem der vil have billederne så store så muligt, så jeg kan se alle detaljer.. hehe..

Tak igen for jeres varme ord. I gør jer ikke noget begreb om hvor meget det betyder..
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Så har jeg lige fået taget flere billeder af noget af det jeg har lavet på det sidste...
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
HOV.. Glemte lige at indsætte billederne! :doh:

Here we go:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Er billederne mon store nok til Lisbeth? :pray: :pray: :D :D
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Det er nogle fine ting du har lavet kan især godt lide den grønde sæt, men jeg er også til grønt. Hvis jeg havde lavet dine øreringe ville jeg have sat en lille ring på helt nede på perlen så man ikke kan se hullet i perlen. :whistle:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Oohhhh lækre sager Lotte, dejlige sommerfarver. Flot, flot, flot. :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Havfruen skrev:Det er nogle fine ting du har lavet kan især godt lide den grønde sæt, men jeg er også til grønt. Hvis jeg havde lavet dine øreringe ville jeg have sat en lille ring på helt nede på perlen så man ikke kan se hullet i perlen. :whistle:
Ohhh.. Jeg kan da i grunden godt se hvad du mener.. :whistle: Må jeg kalde det for begynder fejl? :D :D :D
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Det er ikke en fejel ;;) for det er dig der er designeren :clap: og du kan jo have valgt at de skal være på den måde som du har lavet dem. men jeg personlog synes at de ser mere færdige ud på den anden måde. :whistle:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Jeg kan da ikke være enig i hvad du siger Havfrue.. Jeg havde bare ikke fået øjnene op for det før du sagde det.. :whistle: Så tak! :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Lotte hvor er det godt gået og jeg er især vild med det første lyserøde armbånd og det sæt med fersksvandsperlerne)grønne) det er lige mig ;)- og hvor har du købt de små fs hjerter :?: :x- og billederne er helt perfekte og meget flotte ^:)^
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Tak Lisbeth! :D

Hjerterne er købt på QXL..

20 stk for 10 kroner.. Her er lige linket til sælgeren. Har du ikke en konto så sig til:

http://www.qxl.dk/pris/hobby-haandarbej ... 574448954/
Besvar