Tak igen for jeres varme ord. I gør jer ikke noget begreb om hvor meget det betyder..
halskæde og armbånd nu med flere billeder...
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Lisbeth, jeg lover at jeg fremover prøve at gøre billederne større, så du kan nærstudere perlerne..
Jeg er selv en af dem der vil have billederne så store så muligt, så jeg kan se alle detaljer.. hehe..
Tak igen for jeres varme ord. I gør jer ikke noget begreb om hvor meget det betyder..
Tak igen for jeres varme ord. I gør jer ikke noget begreb om hvor meget det betyder..
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Så har jeg lige fået taget flere billeder af noget af det jeg har lavet på det sidste...
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
HOV.. Glemte lige at indsætte billederne!
Here we go:





Er billederne mon store nok til Lisbeth?

Here we go:





Er billederne mon store nok til Lisbeth?
Det er nogle fine ting du har lavet kan især godt lide den grønde sæt, men jeg er også til grønt. Hvis jeg havde lavet dine øreringe ville jeg have sat en lille ring på helt nede på perlen så man ikke kan se hullet i perlen. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Oohhhh lækre sager Lotte, dejlige sommerfarver. Flot, flot, flot.

-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Ohhh.. Jeg kan da i grunden godt se hvad du mener..Havfruen skrev:Det er nogle fine ting du har lavet kan især godt lide den grønde sæt, men jeg er også til grønt. Hvis jeg havde lavet dine øreringe ville jeg have sat en lille ring på helt nede på perlen så man ikke kan se hullet i perlen.
Det er ikke en fejel
for det er dig der er designeren
og du kan jo have valgt at de skal være på den måde som du har lavet dem. men jeg personlog synes at de ser mere færdige ud på den anden måde. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Jeg kan da ikke være enig i hvad du siger Havfrue.. Jeg havde bare ikke fået øjnene op for det før du sagde det..
Så tak! 
Lotte hvor er det godt gået og jeg er især vild med det første lyserøde armbånd og det sæt med fersksvandsperlerne)grønne) det er lige mig
og hvor har du købt de små fs hjerter
og billederne er helt perfekte og meget flotte 
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Tak Lisbeth! 
Hjerterne er købt på QXL..
20 stk for 10 kroner.. Her er lige linket til sælgeren. Har du ikke en konto så sig til:
http://www.qxl.dk/pris/hobby-haandarbej ... 574448954/
Hjerterne er købt på QXL..
20 stk for 10 kroner.. Her er lige linket til sælgeren. Har du ikke en konto så sig til:
http://www.qxl.dk/pris/hobby-haandarbej ... 574448954/


