Sort Wire Wrap!!

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg kan ikke lad være at skrive at i mine øjne passer snoren ikke til denne super flot vedhæng ;;)

P.S. Camilla, du må ikke slå mig :D
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Utrolig flot smykke :D er lidt mere til det enkle som dette :D kan jeg godt lide.
Tror også du vil være flot som vinterbrud :D blev selv gift i november måned. dog fortryder jeg lidt det ikke var om sommeren da jeg nemlig godt kan blive brun og meget hurtigt blir det. jeg er allerede meget brun bare på de få ugers sol vi har haft :D
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Smykkeunivers skrev:Jeg kan ikke lad være at skrive at i mine øjne passer snoren ikke til denne super flot vedhæng ;;)

P.S. Camilla, du må ikke slå mig :D
Jeg slår ikke :-D Synes du hellere der skal være metal kæde i?? Den oxiderede kæde jeg havde var for tyk, så jeg valgte mest læder derfor... Og så fordi der både skal være noget med læder og noget med kæder ;)
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Hvad med gummisnor? Den er tykkere end læder og holde bedre form.
Eller memory wire i tykke udgave, så den har fast form rund om halsen.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Smykkeunivers skrev:Hvad med gummisnor? Den er tykkere end læder og holde bedre form.
Eller memory wire i tykke udgave, så den har fast form rund om halsen.
Uuuh det synes jeg ser billigt ud :-D Synes gummisnor føles så ulækkert mod huden, og det wire halløj synes jeg holder meget dårligt... Jeg vil gerne have fat i noget ægte silkesnor, men har ikke lige råd i denne måned til at få det hjem...
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Flot smykke super :clap:
Billede I LOVE CATS
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Fuldstadig uenig :-D men dete r kun godt, ellers lave vi alle ens smykker
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Smykkeunivers skrev:Fuldstadig uenig :-D men dete r kun godt, ellers lave vi alle ens smykker
He he ja... Men tak for ideerne, det havde jeg i hvert fald ikke selv overvejet :-D
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor er det flot, jeg kan godt lide det mørke kobber sat sammen med sorte/mørke perler, det virker rustikt og elegant :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar