lak

Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre

Redaktør: rumlebumle

nice1983
Perle
Perle
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 18:45
~x( hmm altså når man nu tager sig sammen til a bestille lak til sine perler... hvilket skal man så vælge for der jo lidt forskellige...

http://www.polymerclaypit.co.uk/acatalo ... ishes.html

35ml Fimo Varnish Gloss (water-based)


eller

Aleene's Matt Varnish 50ml

vil jo gerne at de bliver rigtig flotte men er lidt forvirret :)-
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Fimo water baseret er ikke god :ymsick: , en anden kender jeg ikke.
Jeg er glad ved den der 56g Studio Glaze - Glossy
nice1983
Perle
Perle
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 18:45
:)- så må det blive den.. har jeg vidst efterhånden også set flest snakke om.. men ved du hva det der (inc VAT at 15%) betyder?
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Det betyde at det er med deres moms
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
doritart
Perle
Perle
Indlæg: 48
Tilmeldt: fre 27. feb 2009 17:41
Geografisk sted: Frederiksberg, Denmark
Kontakt:
I would recommend this varnish-lak:
Billede
Dorit Art
Design, Sale & Workshops

http://www.doritart.dk
www.mayascreation.etsy.com



The sky is the limit!!
Besvar