Ferie...

Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Fra i morgen og indtil søndag d.9 august er jeg i Sverige :-D Vi skal til bryllup og holde lidt ferie derovre...
Man kan stadig tilmelde sig konkurrencen, og vinderne af juni måned, bliver fundet når jeg kommer hjem...
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Rigtig god tur til dig Camilla.

Jeg håber, du får en god ferie med masser af godt vejr. Der er så dejligt i Sverige på denne årstid.

Og måske du får god inspiration fra deres vidunderlige natur til nye smykker. Det er gerne på mine ferier, enten her i Danmark eller i udlandet, jeg får de bedste inspirationer fra naturen til mine smykker.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Kan du have en rigtig god ferie Camilla og pas på dig selv :-D husk at tage billeder ;)-
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
god ferie og håber at du får det dejligt afslapende så du har krafter til at starte op på din uddanelse. :clap: :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Rigtig god tur..
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Rigtig god tur Camilla. :ymhug: