Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 14:51

Edith du kan købe den ene af min swarovski pupple hvis du er interesseret ;)-

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 15:34

Super lækker ting du har købt glæder mig til at se hvad du får lavet af dem. @};- @};- @};-

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 15:53

canto skrev:Hold op hvor er det lækkert det du har købt,er det auktion eller buy now?
hvad er der for i danske penge,hvis jeg må være så fræk. :ymblushing:


Hilsen Canto



Nogle af dem er auktion og andre er buy now med bedt price. :D og de fleste er med free shipping...

Der er for ca 640 kr i alt men ikke alt hvad jeg har købt hatr jeg vist her :D

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 16:24

Jacqueline - det er vist en underdrivelse - det med "lille køb hos ebay" :-!

Sikke mange vidunderlige strenge :dance: Jeg bliver helt misundelig :))

Og de amber - rav er bare dejlige. Selvom de er manmade, er det jo stadig rav, det er jo bare små stykker rav, der er limet sammen på en eller anden måde.

Jeg glæder mig til at se dine nye kreationer, når du modtager dine varer :dance:

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 16:52

thecobra skrev:
canto skrev:Hold op hvor er det lækkert det du har købt,er det auktion eller buy now?
hvad er der for i danske penge,hvis jeg må være så fræk. :ymblushing:


Hilsen Canto



Nogle af dem er auktion og andre er buy now med bedt price. :D og de fleste er med free shipping...

Der er for ca 640 kr i alt men ikke alt hvad jeg har købt hatr jeg vist her :D


EJ!! Er der MERE du ikke har vist os ENDNU??!! ;) Hold fast hvor har du dog bare handlet vildt ind. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet ud af dine ikke særlig misundelsesværdige perler.. :D :D :D

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 16:57

lisbeth skrev:Edith du kan købe den ene af min swarovski pupple hvis du er interesseret ;)-

Er det nogle af dem fra GL. Jeg er vild med SW, som du jo ved.

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 17:09

Det er bare guf
rigtig flotte ting ;)-

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 18:43

du kan også købe nogle her

http://cgi.ebay.com/72pcs-10MM-Swarovsk ... 911.c0.m14

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 18:45

thecobra skrev:du kan også købe nogle her

http://cgi.ebay.com/72pcs-10MM-Swarovsk ... 911.c0.m14

Ja men jeg har ikke fået taget mig sammen til at få det kort, så jeg kan handle udenlands endnu. Ved heller ikke lige om jeg tør gøre det !!§!!

Re: Lille køb hos ebay

tors 13. aug 2009 19:12

butler skrev:
thecobra skrev:du kan også købe nogle her

http://cgi.ebay.com/72pcs-10MM-Swarovsk ... 911.c0.m14

Ja men jeg har ikke fået taget mig sammen til at få det kort, så jeg kan handle udenlands endnu. Ved heller ikke lige om jeg tør gøre det !!§!!

Jeg kan de godt prøve at vinde dem til dig.. hvis det er.. der er jo gratis fragt til danmark... så hvis det i ordent så sig endelig hvad du max vil give så kan jeg prøve at se om jeg kan vinde den for det :D
Skriv et svar