Kæmpe briolet...
Redaktør: rumlebumle
Det jo lige det... Hvis jeg skulle lave det i ægte sølv, ville priserne jo også være noget andet... Guld og sølvsmede bruger jo kun sølv og guld. Men jeg kan nu godt lide mit kobberLise skrev:Ja, Camilla, det er nu også for at se, om der er nogle nye teknikker, jeg kan bruge til mine egne design, at jeg køber tutorials. Og som du skriver, så støtter jeg jo også en smykkedesigner. For priserne på tutorials er meget rimelige.
Og så giver de også god inspiration.
Jeg synes prisen på dine smykker er meget rimelige. Der er jo et stort arbejde forbundet med dem. og hver enkelt smykke er jo unikt. Så du er absolut ikke dyr med smykkerne.
Vi har et par dygtige sølv-og guldsmede her i Aalborg, og deres smykker er helt utroligt smukke - og selvfølgelig dyre.
Det er noget helt andet end alle de billige smykker, man kan købe i diverse butikker, for de er altid masseproduceret - og det synes jeg ikke, der er noget ved. Det er lige som stangtøj - det køber jeg nu altid selv - men mine smykker må gerne være unikke. Og så selvfølgelig lavet af nogle gode naturmaterialer, der ikke indeholder alle mulige kemiske materialer.
Jeg har ikke stødt på nogle kæmpe store brioletter til billigere priser. Men ser jeg nogle, skal jeg nok give besked.
Og hold endelig øje med kæmpe brioletter, må gerne være fra DK-butikker også, for de er dælme sværere at finde...
Pas nu på, du ikke kortslutter tastaturet med al den savlenNatasjaA skrev:jah det er super gode priser.. ihh jeg kan ikke lade vær med at sidde og savle.. og kigge og kigge og kigge...
Jeg er også blevet helt vild med kobber. Og leger med tråd og former. Heldigvis er det jo ret billigt, så det der kikser - tja - det ryger så bare ud. Jeg giver kun 170 kr. + moms for et kg. Så der er nok at lege med, uden jeg bliver ruineret 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Ja det var godt nok billigt... Mit er noget dyrere, men det er jo også oxideret når jeg køber det...Lise skrev:Jeg er også blevet helt vild med kobber. Og leger med tråd og former. Heldigvis er det jo ret billigt, så det der kikser - tja - det ryger så bare ud. Jeg giver kun 170 kr. + moms for et kg. Så der er nok at lege med, uden jeg bliver ruineret