Prøv at gæte hvad jeg har i dag Nu med billeder
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Så må du skubbe lidt til ham.. Jeg er et meget utålmodigt menneske, jeg kan næsten ikke vente med at se det du har lavet..

Her er det jeg har rodet med her i efteråret.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Fine ting Kirsten!! Synes især hjertet er rigtig flot... Har du skåret det ud og hamret det?
Ja det er savet og der efter hamert med en lille mejsel ting det kalles siserlering.. jeg har så lodet nogle øjne bag på og vil nok bruge den som lås til et smykke.
Kærlig hilsen

Det er flot. Jeg er især vild med den midterste
Jeg skal også bo der nede , nu er det ikke karen som er instruktør på dette kursus men jeg regner da med at de har den samme pensum man skal igennem og jeg glæder mig meget til at skulle låre det hele fra bunden og ikke bar lige gøre det man bedst kan finde ud af. jeg regner også med at lave noget om aftenen men min krop vil desvære ikke altid det jeg vil så nu må vi se hvad jeg kan holde til. Men på den anden side så vil jeg også have alt ud af det når jeg er af sted. Får du brugt det du har lært.Mace eller hvad. jeg er så hældig at vi har det medste af verktøjet nede på ældrecentret og det gør at jeg kan planlække hvad jeg vil inden jeg tager der ned og at jeg ikke skal bruge alle de penge straks på verktøj for det er noget af en udskrivning hvis der skal købes alt muligt hjem.
Kærlig hilsen

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det er godt nok nogle flotte ting du har lavet.. Jeg glæder mig til at se mere fra din hånd.. 
Whau - hvor er det nogle smukke smykker, du har fået lavet.
Jeg elsker simpelthen håndlavede smykkedele - det er noget andet, end alt det fabriksfremstillede, der sprøjter ud på et samlebånd.
Jeg kan næsten ikke vente med at se, hvad du får lært på kurset
Jeg elsker simpelthen håndlavede smykkedele - det er noget andet, end alt det fabriksfremstillede, der sprøjter ud på et samlebånd.
Jeg kan næsten ikke vente med at se, hvad du får lært på kurset
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Ja jeg får det brugt, jeg har det meste værktøj herhjemmeHavfruen skrev:Jeg skal også bo der nede , nu er det ikke karen som er instruktør på dette kursus men jeg regner da med at de har den samme pensum man skal igennem og jeg glæder mig meget til at skulle låre det hele fra bunden og ikke bar lige gøre det man bedst kan finde ud af. jeg regner også med at lave noget om aftenen men min krop vil desvære ikke altid det jeg vil så nu må vi se hvad jeg kan holde til. Men på den anden side så vil jeg også have alt ud af det når jeg er af sted. Får du brugt det du har lært.Mace eller hvad. jeg er så hældig at vi har det medste af verktøjet nede på ældrecentret og det gør at jeg kan planlække hvad jeg vil inden jeg tager der ned og at jeg ikke skal bruge alle de penge straks på verktøj for det er noget af en udskrivning hvis der skal købes alt muligt hjem.