Side 2 af 2
Re: Tørklæder
: fre 11. dec 2009 13:44
af Lise Sonne
rumlebumle skrev:Sælger du dem og hvad tager du for dem?
Ja, til folk jeg kender tager jeg 200kr og på julemarked tager jeg 250 - der er matrialer for ca 100kr og hvert tørklæde tager ca 2timer, så det synes jeg ikke er urimeligt - hvad synes du ?
Re: Tørklæder
: fre 11. dec 2009 14:00
af rumlebumle
jeg synes det er en super fin pris.. Og jeg vil tro du også sagtens kan sælge dem til 300. De er rigtig fede..

Re: Tørklæder
: fre 11. dec 2009 14:28
af Lise Sonne
rumlebumle skrev:jeg synes det er en super fin pris.. Og jeg vil tro du også sagtens kan sælge dem til 300. De er rigtig fede..

Tak - men jeg tror måske så ikke at der gik så mange ...?
Re: Tørklæder
: fre 11. dec 2009 17:35
af Havfruen
Det er nemlig rigti Lise man skal finde den rigtie pris.så går det hele noget nemmer.
Re: Tørklæder
: søn 20. dec 2009 18:12
af Lise Sonne

Hej Lotte
Her er det, desværre ikke i dagslys, men du kan nok få en fornemmelse alligevel ?
Knus
Lise