Rengøring af øreringe

Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
vi købte vores i harelnyborg men kan ikke huske hvad prisen er.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg har købt min ultralydsrenser i Bilka for længe siden, og da solgte de den til 149 kr. Det er ikke så længe siden, de havde en i Netto også til 149 kr.

Og de virker godt :-bd
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Nu bliver jeg nødt til at spørge: hvad gør den ultralydsrenser som den åbenbart gør så godt at jeg må eje een uden at vide hvad den gør? :-\

Og hvorfor skal vi rengøre øreringene før vi sælger dem? Jeg bruger ikke de øreringe jeg har til salg så jeg har ikke lige fanget idéen i det. :-\
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
den er god hvis man ikk sreaks sælger signe sølvsnykker for de bliver grimme af luften. og jeg renser heller ikke mine ørering før de folader butikken.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Nu bliver jeg nødt til at spørge: hvad gør den ultralydsrenser som den åbenbart gør så godt at jeg må eje een uden at vide hvad den gør? :-\

Og hvorfor skal vi rengøre øreringene før vi sælger dem? Jeg bruger ikke de øreringe jeg har til salg så jeg har ikke lige fanget idéen i det. :-\
Jeg købte min, fordi den er super god til at rengøre mine briller :x- og så er den skånsom overfor antireflexbehandlingen på glassene.

Og så fandt jeg ud af, at den også er god til at rense mine smykker. Sølv har det jo med at blive mørkere med tiden af luftens ilt, og så bliver smykker også fedtede af at blive brugt, vi sveder jo og det sætter sig på smykkerne og så samler der sig støv mv.

Og så kan man faktisk også rense cd'er og dvd'er, hvis de er blevet fedtede.

Og mine sølvteskeer, som jeg samlede i min barndom (det var dengang at alle ordentlige små piger samlede udstyr) bliver også smukke af en tur i maskinen.

Den renser ved hjælp af ultralyd, hvilket betyder, at den ikke ridser eller slider på sølvdelene, alt skidtet forsvinder af sig selv.

De sarteste perler kan dog ikke tåle en tur, bl.a. ferskvandsperler og turkiser.
Smykkehilsener
Lise

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Sådan en må jeg have :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Kan man bruge den til nikkelfri forsølvet/ Fg tråd også for at afvaske oxydering? eller skal det være ægte metal??

Kan man lokke en af jer til at vise et foto af sådan en???
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg tror da sagtens at du kan bruge den til forgylte og forsølvet ting for den kan bruges til briller og de er da lavet af alt muligt.
Kærlig hilsen

Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Den ser sådan ud

Billede

Men man kan få den i forskellige udgaver og til priser op til flere 1000 kr. ... og de virker alle sammen på samme måde.
Smykkehilsener
Lise

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lise > Du er en lidt for god sælger. Nu MÅ jeg eje sådan en. :shhh:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar