Side 2 af 2

Re: Lidt af det andet jeg laver

: tors 11. feb 2010 15:37
af anna-edith
Tak alle sammen.

De små æsker koster 10,00 kr + forsendelse.

Men kan ikke sige hvilke stoffer de bliver lavet i det afhænger af hvike stoffer jeg har hjemme. men skal nok lægge ind efterhånden der bliver lavet nogle

Re: Lidt af det andet jeg laver

: tors 11. feb 2010 15:39
af anna-edith
ja Lene. Den gjorde lykke også fordi der følger kalendergaver med hvert indtil de er blevet konfirmeret

Re: Lidt af det andet jeg laver

: tors 11. feb 2010 15:55
af lisbeth
Det lyder godt for jeg vil da gerne købe nogle for de er så CUTE :-D og gerne i a la stoffet til venstre

Re: Lidt af det andet jeg laver

: tors 11. feb 2010 19:38
af Eva1950
Jeg vil gerne bestille 5 styk
når du har dem sender du bare en PB
På forhånd tak :ymhug:

Re: Lidt af det andet jeg laver

: søn 14. feb 2010 13:28
af Lise
Whau - hvor er du bare kreativ :clap: :clap: :clap:

Dine børnebørn er heldige at have dig som mormor/farmor :ymhug:

Re: Lidt af det andet jeg laver

: tirs 2. mar 2010 10:35
af Eva1950
Jeg har modtaget mine flotte gaveæsker :ymhug:


tusinde tak for gaven ;)-

Mange tak for handlen :ymhug: