Side 2 af 2
Re: Lidt af det andet jeg laver
: tors 11. feb 2010 15:37
af anna-edith
Tak alle sammen.
De små æsker koster 10,00 kr + forsendelse.
Men kan ikke sige hvilke stoffer de bliver lavet i det afhænger af hvike stoffer jeg har hjemme. men skal nok lægge ind efterhånden der bliver lavet nogle
Re: Lidt af det andet jeg laver
: tors 11. feb 2010 15:39
af anna-edith
ja Lene. Den gjorde lykke også fordi der følger kalendergaver med hvert indtil de er blevet konfirmeret
Re: Lidt af det andet jeg laver
: tors 11. feb 2010 15:55
af lisbeth
Det lyder godt for jeg vil da gerne købe nogle for de er så CUTE

og gerne i a la stoffet til venstre
Re: Lidt af det andet jeg laver
: tors 11. feb 2010 19:38
af Eva1950
Jeg vil gerne bestille 5 styk
når du har dem sender du bare en PB
På forhånd tak

Re: Lidt af det andet jeg laver
: søn 14. feb 2010 13:28
af Lise
Re: Lidt af det andet jeg laver
: tirs 2. mar 2010 10:35
af Eva1950
Jeg har modtaget mine flotte gaveæsker
tusinde tak for gaven
Mange tak for handlen
