Billederne er taget lige efter hinanden så de er pænt aktive når man tænker på at det kun er dag 3 og de stadig ligner fostre. Men er de ikke nuttede selvom de er små-grimme?
Der kommer ikke nye billeder hver dag sålænge de ligger i reden for det vil forstyre hende for meget men jeg skal nok lægge nye herind når jeg tager nogle. Åhhhh hvor jeg håber de klarer den.
det er da utrolig at så grimme unger kan blive til en flot iler når de vokser til Tak for kikket og du skal endelig ikke forstyre moren så hun ikke vil passe dem.
Hvor de bare nuttede og jeg syntes ikke de er grimme og jeg glæder mig til at følge dem fremover ,men hvor lange er de hvor mange ildere har du så jeg krydser også fingre for dem
Tak tøser. Krydsede fingre tages imod med kyshånd.
Selvom de ser "store" ud på billederne så er de vel kun omkring 3 cm. Måske 4 med halen? Så det er nogle små nogen.
Silde var lige nede på gulvet da jeg ville tage billederne men hun kunne ikke koncentrere sig og ville op med det samme selvom jeg gik væk fra buret. Hun passer godt på dem. Jeg håber bare de kan finde ud af at die.
De skulle stoppe med at die mellem de 6-8 uger. Og man plejer at sælge dem omkring de 10 uger? Men fordi der ikke skal avles på dem, så beholder jeg dem lææææænge (til de er snittet).
Men de er stadig alle 7 i live og jeg synes de er vokset en del. Jeg har ikke taget nyt billede af dem idag for der er ikke sket den store ændring fra igår til idag men så snart jeg tager et nyt, skal jeg nok lægge der herind.
Det er vist først omkring de 4 uger at man kan se hvilken farve de får og også der at de åbner deres øjne. Det glæder jeg mig meget til. Jeg skal også have luret køn men jeg venter lige til de er 1 uge før jeg begynder at tage dem ud og sidde lidt med dem 1 af gangen. Selvom de er blinde og faktisk også døve lige nu, så er det en god idé at vænne dem til lugten af menneske. Så de skal over-gramses på fra på mandag.
Silde klare det bare så flot. Hun vil gerne lidt ud og lægger sig på min arm som om hun nyder lige at komme lidt væk fra ansvaret, men så snart en af dem knirker, så er hun oppe og inde i buret igen og så skal jeg passe på hendes "løse" tandsæt.