Men det er i det hele taget flotte ting du har lavet, allesammen!
Nyt sæt og et armbånd (nu med et armbånd mere senere i tråd)
Redaktør: rumlebumle
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Jeg er især vild med det første armsmykke
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Mange tak tøser. Jeg er også mest vild med det turkise. Som Kirsten skriver, så bliver man i godt humør af at kigge på det.
Linda > Hvike en af låsene? Ingen af dem er med bling bling men dem på det ravfarvede armbånd har jeg til salg på min hjemmeside.
Linda > Hvike en af låsene? Ingen af dem er med bling bling men dem på det ravfarvede armbånd har jeg til salg på min hjemmeside.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Jeg var sent oppe igår og som jeg har skrevet før, laver jeg mine bedste armbånd om natten. Dette var hvad min natte-kreativitet affødte:

Et armbånd bestående af 3 rækker swarovski i 6 mm.
Det er nok svært at se men den mørkelilla swarovski i midten af "blomsten" er med ab. Dvs den har et regnbueskær når lyset skinner rigtigt på den.

Jeg har sat 2 "undercover" connectors ind imellem for at holde det samlet.

Og sådan har jeg lavet enderne.
Det er ikke lige et armbånd man går med til hverdag men jeg kan godt lide det.
Et armbånd bestående af 3 rækker swarovski i 6 mm.
Det er nok svært at se men den mørkelilla swarovski i midten af "blomsten" er med ab. Dvs den har et regnbueskær når lyset skinner rigtigt på den.
Jeg har sat 2 "undercover" connectors ind imellem for at holde det samlet.
Og sådan har jeg lavet enderne.
Det er ikke lige et armbånd man går med til hverdag men jeg kan godt lide det.
Hold da maule hvor er det fedt!
Super flot!!

Super flot!!
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

Tak Mette.
Du kan se på mønstret at perlerne ikke er 100 % ens i størrelsen. Det er lidt ærgeligt men man ser det forhåbentlig ikke så meget når det er i brug.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Ja jeg synes det er røvlækkert..

Det er super flot og jeg havde ikke lagt merke til at der var lidt forskeld på størelsene og det vil bestemt ikke kunne ses når den er på. hvis du nu kommer i de rigtie kredse kan du da godt have den på til hverdag 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

Tak tøser.
Kirsten > Sådan nogle kredse færdes jeg ikke i, desværre. Men såvidt jeg husker er der et træf nogle af os skal til. Det kunne jo være at jeg skulle tage det på?

Kirsten > Sådan nogle kredse færdes jeg ikke i, desværre. Men såvidt jeg husker er der et træf nogle af os skal til. Det kunne jo være at jeg skulle tage det på?
Ja det er godt at det bliver til noget men en skam at i bor så langt væk.
Kærlig hilsen