Perfekt! Jeg glæder mig til at se dig. Hvis ikke du kan vente med at få vejledning til "knuden" så er du hjertelig velkommen før det. jeg går hjemme til dagligt, så jeg har masser af tid og ellers skal du nok få vist nogle tricks ( det skal jeg forøvrigt også ) når vi mødes..kunenpige skrev:Hej Rumle
Det gør jeg da, er jo nødt til at møde jer skønne perletøser.
Håber da at i vil øse lidt af jeres store erfaring så vi der er helt "grønne" måske kan få et tips eller to.
En blandet landhandel..
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
-
rumlebumle
- Opal

Tak Lisbeth, det var et forsøg jeg gjorde mig med billederne, nu hvor jeg ikke har et fototelt.. Synes i grunden jeg slap meget godt fra det..

Flotte smykker
Og super smart lukning på læderarmbåndet 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Så fik du endelig lavet en aberøv. Weeeee.
Det er smadder godt at du har fået smykke-lysten tilbage. Og det er godt nok nogle flotte smykker du har lavet.
Havfrue > Det er helt rigtigt som du skriver. Forskellen er at de ægte er lavet på maskine og derfor er 100% ens, hvor de uægte er lavet i hånden og der derfor kan være en smule forskel på størrelserne og selve faceteringen (størrelsen på de små sider som smider lyset retur). Men de er utroligt smukke uanset hvad.
Det er smadder godt at du har fået smykke-lysten tilbage. Og det er godt nok nogle flotte smykker du har lavet.
Havfrue > Det er helt rigtigt som du skriver. Forskellen er at de ægte er lavet på maskine og derfor er 100% ens, hvor de uægte er lavet i hånden og der derfor kan være en smule forskel på størrelserne og selve faceteringen (størrelsen på de små sider som smider lyset retur). Men de er utroligt smukke uanset hvad.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
rumlebumle
- Opal

[quote="Charlottes"]Så fik du endelig lavet en aberøv. Weeeee.
quote]
Det er faktisk ikke en aberøv, men en helt almindelige knude dobbelt op .. :shhh:
quote]
Det er faktisk ikke en aberøv, men en helt almindelige knude dobbelt op .. :shhh:
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Så du er en aberøvs-fusker???rumlebumle skrev:Det er faktisk ikke en aberøv, men en helt almindelige knude dobbelt op .. :shhh:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
rumlebumle
- Opal

Lisbeth, tro mig JEG kan heller ikke få den pæn. Jeg har slet ikke tålmodighed til at lave den, men når vi mødes må vi sætte os for at prøve at lave en hver..

Charlotte: Jeg er totalt en aberøvsfusker..
Charlotte: Jeg er totalt en aberøvsfusker..
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Lækre ting Lotte - det lystblå armbånd er så dejligt forårsagtigt !