Gør mig klar til marked
Redaktør: rumlebumle
det tok kun 1,5 timer om at laver den sidste halskæder?? WOW det er imponerende. jeg havde regnet med 4-5 timer. jeg synes mindst 250 havde været godt for den halskæder. du skal altså husker at den er unik. 
Nå fedt!!! at det var sådan et markede du talte om. Jeg var lige ved at gå op i limningen!!!
Dine FIMO er da de mest værdifulde! det er jo perler kun DU kan lave!! Nu må du tage dig sammen!
Hvis jeg nu fortæller dig at et "billigt" vægtæpppe vævet af min x svigermor som er kunstner koster 50.000 kr....hjælper det så lidt på det? Du skal fandme ikke sælge dine ting til bilka priser!!! Så hellere forære dem væk!
Prøv at finde navne på de andre udstillere og opsnus hvad de tager for deres ting. Du risikerer at en evt. forhandler på besøg går glip af dine ting hvis du sælger til hobbypriser! Tror du f.eks at ler er dyrt ifht. en håndlavet kramik vase???
Dine FIMO er da de mest værdifulde! det er jo perler kun DU kan lave!! Nu må du tage dig sammen!
Hvis jeg nu fortæller dig at et "billigt" vægtæpppe vævet af min x svigermor som er kunstner koster 50.000 kr....hjælper det så lidt på det? Du skal fandme ikke sælge dine ting til bilka priser!!! Så hellere forære dem væk!
Prøv at finde navne på de andre udstillere og opsnus hvad de tager for deres ting. Du risikerer at en evt. forhandler på besøg går glip af dine ting hvis du sælger til hobbypriser! Tror du f.eks at ler er dyrt ifht. en håndlavet kramik vase???
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg synes også dine smykker er ganske unikke. De priser som du i dit indlæg har skrevet er efter min mening i den lave ende. Jeg vil vurdere at du sagtens kan få mere for det. Men igen skal du også tænke på at det skal kunne sælges og helst så meget som muligt. Jeg synes også det ville være en god ide at mærke efter i dig selv, hvad du ville give for det, hvis det var dig der skulle købe det. Jeg glæder mig til at høre resultatet af din beslutning og ikke mindst til at høre om du får solgt nogle af dine ting. Jeg synes også du skal tænke på at det er et marked for kunstnere eller i hvert fald kunsthåndværk der bliver solgt. Det lyder i mine øre til at være noget helt særligt og det må man sige at dit i den grad er!
Jeg kom lige til at regne på hvad kineserne der forhandler mine smykker egentlig sælger dem for. De flotte vedhæng er 350kr og fimo armbåndene 210kr. Så jeg tror ski bare jeg kopiere deres priser. De har jo som fagmænd bedømt mine ting til at være det værd, og de har såmen også solgt godt ud af dem
Så det forsøger jeg mig med. Det er jo også deromkring i ligger.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Fornuftig beslutning 
Jeg er jo ved at være rutineret i teknikkerne.Rebecca Turpeinen skrev:det tok kun 1,5 timer om at laver den sidste halskæder?? WOW det er imponerende. jeg havde regnet med 4-5 timer. jeg synes mindst 250 havde været godt for den halskæder. du skal altså husker at den er unik.
Folk betaler gerne for kvalitetshåndværk, så du må ikke sælge for billigt - så vil folk nemlig bare tro, at det ikke er kvalitet.
Så du skal højere op med dine priser, det er jo unikaprodukter du sælger. Og som Vase skriver, så er det ikke et spørgsmål om, hvad du har brugt i materialepriser, det handler om, men om prissætning på dit kunstneriske arbejde, det handler om, og så skal du have mere for dine varer.
Så du skal højere op med dine priser, det er jo unikaprodukter du sælger. Og som Vase skriver, så er det ikke et spørgsmål om, hvad du har brugt i materialepriser, det handler om, men om prissætning på dit kunstneriske arbejde, det handler om, og så skal du have mere for dine varer.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Camilla du er al for billig
og husk at det er unika smykker og kun et af hver som du har lavet og dem fra Bilka render alle andre med i masseproduktion og jeg syntes at dine Fimo armbånd ca. 275.00 og halskæden ca .425.00 og husk at det er ikke et alm. marked/loppe/julemarked med et kunstmarked og ikke noget med 2 for en pris osv det er så unike smykker du laver og held og lykke med salget og det er spændende hvad du får solgt 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg synes det er utroligt svært med de priser. De skal ikke sættes for billigt men du vil jo også gerne have dem solgt. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Camilla, dine smykker er smukke og unikke, jeg synes at Lisbeth er inde på det rigtige mht pris. Så held og lykke med dit kunstnermarked.