Tyvstartsmykker
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er nogle rigtig flotte smykker. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg køber alt mit sølv og kobber hos Ravstedhus.Anne Marthin skrev:Tak skal I have allesammen![]()
Ja, kobber er skønt![]()
Og Havfrue, jeg tror at vi er mange som værdsætter dit "falkeøje/blik" hvis du forstår![]()
Lisbeth, jeg kan simpelthen ikke her finde ud af at forklare hvordan jeg laver kobberperlerne.
De er nemme nok at lave, jeg kan prøve at vise det i billeder, hvis det er?
Lise Sonne, jeg har ikke selv oxyderet kæderne, det var en del af præmien jeg vandt i dec. konkurrencen,
kobberblandingen fra Camilla.
Det med at oxydere i ovnen er jeg ikke så vild med mere-
dels blev kobbertråden meget blødere efter ovnturen og dels er farverne ikke til at forudsige
(når jeg gør det, altså..)
Det sidste jeg "varmebehandlede" var købt hos FMG og det blev nærmest som gummi bagefter.
Men det jeg købte fra Lise her på forum var fint nok,
så der er nok forskel på kobbertråden.
Hvor har du egentlig din kobbertråd fra Lise?
Så er jeg 100 % sikker på kvaliteten, for noget af det, man kan købe andre steder, er ikke altid ægte sølv eller ægte kobber.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Når kobber eller sølv har været påvirket af varme skal det igen gøres stift skal der bankes på det og det kan du gøre med en plastik hammer som ikke seter merker. Når metaler bliver opvarmet ændres monerkylerne sig og ved at blive banket bliver de igen stive. og andgående mit falkeblik Så er min indstilling til at vi selv laver smykker at det godt må kunne ses at det er håndlavet, men det skal ikke se ud som om det er hjemmelavet. der er en kæmpe forskeld i de to ting. Vi vil alle gerne sælge vores ting og så skal det fa.... også være i orden... Når jeg er efter Camilla er det fordi hun er så dygtig og nu har arbejdet med smykker i så lang tid at hun nu bare skal holdes fast i at tingene skal være i orden. Jeg ville aldrig skrive det samme til en ny som jeg vil til nogen som jeg hved har været igang længe og som godt kan signe ting men bare glemer at gove det den sidste finis. Og for Camilla og os andre som har været igang så længer er det kun godt at vi en gang i mellem tager de kritiske briller på for ellers udvikler vi os ikke mere . og for mig er det både et hygge sted og et sted hvor jeg ønsker at få feedbach. Ja så blev det igen til en held afhandling.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Havfruen skrev:Super flotte smykker, du er dygti til at lave fimo blomster dem er jeg helt vilde med. og ja havfruen har set at din lås ikke har samme farve som rasten og det bryder jeg mig ikke om![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg kan tåle det kan jeg... Og det er jo dejligt med lidt kritik også, ellers gik jeg jo bare og sjuskede for vildt... Det er ganske fint med et falkeblikHavfruen skrev:Når kobber eller sølv har været påvirket af varme skal det igen gøres stift skal der bankes på det og det kan du gøre med en plastik hammer som ikke seter merker. Når metaler bliver opvarmet ændres monerkylerne sig og ved at blive banket bliver de igen stive. og andgående mit falkeblik Så er min indstilling til at vi selv laver smykker at det godt må kunne ses at det er håndlavet, men det skal ikke se ud som om det er hjemmelavet. der er en kæmpe forskeld i de to ting. Vi vil alle gerne sælge vores ting og så skal det fa.... også være i orden... Når jeg er efter Camilla er det fordi hun er så dygtig og nu har arbejdet med smykker i så lang tid at hun nu bare skal holdes fast i at tingene skal være i orden. Jeg ville aldrig skrive det samme til en ny som jeg vil til nogen som jeg hved har været igang længe og som godt kan signe ting men bare glemer at gove det den sidste finis. Og for Camilla og os andre som har været igang så længer er det kun godt at vi en gang i mellem tager de kritiske briller på for ellers udvikler vi os ikke mere . og for mig er det både et hygge sted og et sted hvor jeg ønsker at få feedbach. Ja så blev det igen til en held afhandling.
Jamen, det er jo så skønt at se en anden kobber elsker i aktion
Din stil minder meget om det jeg selv godt kan lide, så jeg synes jo det er vildt godt! Er også vild med dine "hjemmelavede" perler. Er de lavet udfra popnicutes tutorial? Hun laver noget der minder om...
Jeg køber kæde herfra; http://stores.ebay.com/YadanaBeads__W0Q ... mit=Search
Det er altså det billigste, og kæderne er i rigtig god kvalitet.
Jeg køber kæde herfra; http://stores.ebay.com/YadanaBeads__W0Q ... mit=Search
Det er altså det billigste, og kæderne er i rigtig god kvalitet.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Camilla, kobberperlerne er ikke lavet efter Popnicutes tutorial,
men de er selvfølgelig inspireret af hendes dejlige vildt flotte perler.
Jeg ville faktisk gerne ha købt den, men jeg tør stadig ikke tage springet udi
udenlandsk nethandel, selvom jeg nu har oprettet sådan en PayPal ting.
Så jeg jeg brugte oceaner af tid og tråd på at finde en løsning.
Hun laver da forøvrigt fantastiske ting, hende Popnicute
Når jeg går ind på Ravstedhus siden kan jeg ikke se deres priser,
er der nogen som kan fortælle mig hvorfor?
Hun laver da forøvrigt fantastiske ting, hende Popnicute
Ja, det er rigtig lækre sager hun har... Du skal da ud i nethandlen det er alt for dyrt at handle ind her hjemmeAnne Marthin skrev:Camilla, kobberperlerne er ikke lavet efter Popnicutes tutorial,
Hun laver da forøvrigt fantastiske ting, hende Popnicute![]()
Har du klikket dig ind under private? Jeg kan sagtens se priserne. Men de har jo en afdeling for professionelle, der kan jeg heller ikke se priser. Gå helt ud på forsiden og vælg private
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg har lige været på ravstedhus og jeg kan sagtens se deres priser.. 
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Nå ja, jeg skulle jo bare se under private.
Tak for hjælpen
Tak for hjælpen