Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
Jeg vil også gerne være med igen
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Medusa
- Perle

- Indlæg: 85
- Tilmeldt: søn 18. okt 2009 10:03
- Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
- Kontakt:
Charlottes skrev:Hende jeg sendte til sidst er vel stadig tilmeldt men jeg føler mig lidt dum når jeg bla sendte et ur og lidt lækre perler og så sætter hun det aldrig herind eller skriver flere indlæg.rumlebumle skrev:Charlotte: Er det da sket at der er blevet sendt noget til en som ikke længere er her, eller hvordan skal det forstås?Det skal ikke forstås sådan at jeg gør det for at være efter hende, for jeg kender hende overhovedet ikke og hun er sikkert rigtig flink. Jeg føler mig bare lidt dum at jeg sender noget ud til en ny, og så er hun bare væk.
Ja det er jo åbenbart mig du mener med ny..
Hmmm. Har faktisk så sent som i går skrevet et indlæg eller retter
sagt svaret på et indlæg
Men ja har ikke fået lagt billeder ind. Vi har såmænd prøvet, men det vil ikke rigtig
lykkes.Og som jeg skrev til dig i en pb så har vi et firma og det tager en stor del af vores tid
plus et arbejde ved siden af.Men skal nok få sat de billeder ind.
Ha en super dupper perle dag...;-)
Jeg er også med igen...
Jeg syntes bare man skal skrive i tråden, at man ikke lige kan nå, (eller hvad grunden nu er) at få lavet smykker og lagt billeder ind. Men tale er guld. Tavshed er..... øh - har glemt ordsproget...
Men så kan vi da se, der er liv, og folk stadig er "med".....

Jeg syntes bare man skal skrive i tråden, at man ikke lige kan nå, (eller hvad grunden nu er) at få lavet smykker og lagt billeder ind. Men tale er guld. Tavshed er..... øh - har glemt ordsproget...
Men så kan vi da se, der er liv, og folk stadig er "med".....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Jeg vil også gerne være med...
Men jeg gider ikke sende til Shawnee aka Mette.. Hun ved hvad jeg har af perler

Men jeg gider ikke sende til Shawnee aka Mette.. Hun ved hvad jeg har af perler
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Indlæg: 236
- Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
I er nogle besværlige piger
Charlotte ønsker at sende til Lise eller Kirsten, Camilla "truer med" at sende kobber, Charlotte vil under ingen omstændigheder modtage kobber, Anja vil ikke sende til Mette, Rumle ved ikke helt om hun vil være med... Ja jeg kunne blive ved
Måske jeg skulle overveje Charlottes forslag med bestikkelse
Tænk hvad det kunne blive til af lækkerier til mine perleskuffer
Rumle, selvfølgelig skal du være med
Og til I andre, det er altså lodtrækning der afgør det, så I kan ligeså godt glemme alt det plageri - jeg er immun
Måske jeg skulle overveje Charlottes forslag med bestikkelse
Rumle, selvfølgelig skal du være med
Og til I andre, det er altså lodtrækning der afgør det, så I kan ligeså godt glemme alt det plageri - jeg er immun
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Så må jeg også hellere være med - og jeg er helt uden preferencer, er egentlig glad for de udfordringer, der har været indtil nu
Så du får altså ingen bestikkelse herfra

Jeg er med 
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg har lige slettet et laaaangt indlæg jeg ellers havde skrevet for der er ingen grund til at trække det her ud i en lang smørre.Medusa skrev:Ja det er jo åbenbart mig du mener med ny..
Hmmm. Har faktisk så sent som i går skrevet et indlæg eller retter
sagt svaret på et indlæg
Men ja har ikke fået lagt billeder ind. Vi har såmænd prøvet, men det vil ikke rigtig
lykkes.Og som jeg skrev til dig i en pb så har vi et firma og det tager en stor del af vores tid
plus et arbejde ved siden af.Men skal nok få sat de billeder ind.
Når jeg sender noget til nogen, så glæder jeg mig til at se hvad de får ud af tingene.
Når de ikke skriver at de har modtaget noget, så bliver jeg nervøs for om postbudet har snuppet pakken.
Og når de ikke lægger billeder op af de smykker de har lavet, så bliver jeg skuffet.
Mere behøver jeg ikke skrive.
Irene > Jeg har ikke været den heldigste mht bytte-bytte. Så jeg er ikke interesseret i at være med denne måned.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Indlæg: 236
- Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Charlotte, kan sagtens forstå at du gerne vil vide om perlerne er havnet hos den rette, og at du selvfølgelig også gerne vil se hvad der er blevet ud af det du har sendt. Og øv, at jeg ikke fik sat korrekt porto på sidst, så der ikke var noget hemmelighedskræmmeri i det. Du har godt nok været uheldig, men måske du skulle prøve bare en gang mere
Bytte-Bytte er da ikke det samme uden dig
Selvfølgelig også helt i orden, hvis du holder fast i din beslutning, men man kan jo altid prøve at lokke lidt 

