Side 2 af 2
Re: Fødselsdagsgave
: man 29. mar 2010 19:35
af Lise
Re: Fødselsdagsgave
: tirs 30. mar 2010 10:10
af Danagonia
Ja jeg er også spændt på det. Mine kære naboer for ikke at snakke om manden ville nok være glade hvis det virker

Re: Fødselsdagsgave
: tirs 30. mar 2010 10:51
af Charlottes
Sikke en masse gode ting du har fået.

Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 13:44
af Lise
Camilla - hvor har du købt din henne og hvad koster den?
Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 13:52
af Charlottes
Og hvordan bruger man den fil?
Kan man ikke bare bruge en neglefil som I tidligere har skrevet?

Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 14:13
af Danagonia
Charlottes skrev:Og hvordan bruger man den fil?
Kan man ikke bare bruge en neglefil som I tidligere har skrevet?

Jo det kan man sagtens, men den her virker ligesom en blyantspidser. Det er simpelthen bare dovenskab der drev mig til det køb

Så skal jeg jo ikke vende filen, men bare dreje et par gange og vupti så er jeg færdig

Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 15:12
af Charlottes
Dreje? Den metal dims ude til højre, er det så man kan se hvor metallet skal ind? For ellers kan man da ikke putte det ind nogle steder?

Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 17:02
af Danagonia
Charlottes skrev:Dreje? Den metal dims ude til højre, er det så man kan se hvor metallet skal ind? For ellers kan man da ikke putte det ind nogle steder?

Nede i enden er der en lille runding, og det er der tænderne der sliber sidder. Så der er plads til at man kan putte spidsen af sin tråd ind
Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 20:49
af tullen72
Sådan en fil kan jeg godt se det smarte i

. Men hvad hedder den og hvor kan den købes? Gerne i udlandet

Re: Fødselsdagsgave
: man 10. maj 2010 21:20
af Danagonia
tullen72 skrev:Sådan en fil kan jeg godt se det smarte i

. Men hvad hedder den og hvor kan den købes? Gerne i udlandet

Den er købt her:
http://www.fundametals.net/index.php?ma ... cts_id=121