Side 2 af 2

Re: Fødselsdagsgave

: man 29. mar 2010 19:35
af Lise
Whau - hvor har du fået mange gode gaver :clap: :clap: :clap:

Jeg er spændt på at høre, om gummiblokken til at lægge under dit flackbrædt virker, så det ikke larmer så meget. Gør den det, må jeg vist også have fat i en. ;)-

Re: Fødselsdagsgave

: tirs 30. mar 2010 10:10
af Danagonia
Lise skrev:Whau - hvor har du fået mange gode gaver :clap: :clap: :clap:

Jeg er spændt på at høre, om gummiblokken til at lægge under dit flackbrædt virker, så det ikke larmer så meget. Gør den det, må jeg vist også have fat i en. ;)-
Ja jeg er også spændt på det. Mine kære naboer for ikke at snakke om manden ville nok være glade hvis det virker :-D

Re: Fødselsdagsgave

: tirs 30. mar 2010 10:51
af Charlottes
Sikke en masse gode ting du har fået. :)-

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 13:44
af Lise
Billede

Camilla - hvor har du købt din henne og hvad koster den?

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 13:52
af Charlottes
Og hvordan bruger man den fil?

Kan man ikke bare bruge en neglefil som I tidligere har skrevet? :-\

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 14:13
af Danagonia
Charlottes skrev:Og hvordan bruger man den fil?

Kan man ikke bare bruge en neglefil som I tidligere har skrevet? :-\
Jo det kan man sagtens, men den her virker ligesom en blyantspidser. Det er simpelthen bare dovenskab der drev mig til det køb :-D Så skal jeg jo ikke vende filen, men bare dreje et par gange og vupti så er jeg færdig :-D

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 15:12
af Charlottes
Dreje? Den metal dims ude til højre, er det så man kan se hvor metallet skal ind? For ellers kan man da ikke putte det ind nogle steder? :-\

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 17:02
af Danagonia
Charlottes skrev:Dreje? Den metal dims ude til højre, er det så man kan se hvor metallet skal ind? For ellers kan man da ikke putte det ind nogle steder? :-\
Nede i enden er der en lille runding, og det er der tænderne der sliber sidder. Så der er plads til at man kan putte spidsen af sin tråd ind

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 20:49
af tullen72
Sådan en fil kan jeg godt se det smarte i :clap: . Men hvad hedder den og hvor kan den købes? Gerne i udlandet :D

Re: Fødselsdagsgave

: man 10. maj 2010 21:20
af Danagonia
tullen72 skrev:Sådan en fil kan jeg godt se det smarte i :clap: . Men hvad hedder den og hvor kan den købes? Gerne i udlandet :D
Den er købt her: http://www.fundametals.net/index.php?ma ... cts_id=121