Gauge?
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg glemte lige at spørge: SKAL man have en hammer til at gøre det lige med bagefter? Jeg kan ikke sidde og hamre her for jeg bor i lejlighed. Naboerne skal jo ikke drives til vanvid.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg brugt den til de her to foreksempel:Charlottes skrev:Pia > Jeg er med på begge to.Men ja jeg ville bestille denne her hos Lotte.
Camilla > 2 mm??? Det var da vildt tykt. Bruger du den til de ting du laver nu? Og jeg tror du har ret i at plastikken bliver for let. Kigger meget på den i metal.

Altså det er bedst at hamre det, hvis det er 0,8mm-1mm du laver det i. Tykkere end det behøves ikke hamres. Har du en tromle kan du putte det der i i stedet for at hamre. Jeg bor også i lejlighed, jeg har fået en gummiblok at sætte min metal blok på, så larmer det ikke helt så meget. Men altså gør du det mellem 08.00 og 20.00 så kan naboerne ikke rigtig brokke sig. Vi boede på et tidspunkt under folk med 3 børn, og det larmede jo helt vildt når de løb rundt, men alle skal jo være der. Så brokkede de sig til gengæld heller ikke over min hamren
-
Charlottes
- Opal

Jeg vil lige skrive at jeg har været rigtig glad for denne tråd med de gauge nu hvor vi skulle bestille fra fmg. Så mange tak Camilla for at "oversætte" for os andre. 
Jeg bor også i lejlighed, men jeg nøjes med at hamre i dagstimerne, og det tager ikke ret lang tid - mine naboer larmer også engang i mellem, og jeg tror såmænd ikke, det larmer mere, når jeg hamrer wirer, end når jeg eller mine naboer borer eller hamrer noget i vores vægge og lofter.Charlottes skrev:Jeg glemte lige at spørge: SKAL man have en hammer til at gøre det lige med bagefter? Jeg kan ikke sidde og hamre her for jeg bor i lejlighed. Naboerne skal jo ikke drives til vanvid.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Jeg har bare copy pasted det fra en salgssideCharlottes skrev:Jeg vil lige skrive at jeg har været rigtig glad for denne tråd med de gauge nu hvor vi skulle bestille fra fmg. Så mange tak Camilla for at "oversætte" for os andre.
-
Charlottes
- Opal

Camilla > Så er det jo godt at det ligger i næstøverste indlæg.
Lise > Jeg har aldrig prøvet det så jeg aner ikke hvor meget det skal hamres, men nu har jeg fundet sådan en gummi blok til at lægge under så det tager lidt af larmen. Så kan jeg bedre hamre.
Lise > Jeg har aldrig prøvet det så jeg aner ikke hvor meget det skal hamres, men nu har jeg fundet sådan en gummi blok til at lægge under så det tager lidt af larmen. Så kan jeg bedre hamre.
-
Charlottes
- Opal

Anna-Edith > her er den tråd du ikke kunne finde.