Nøj, det bliver spændende.
Hvor er det henne? jeg har vist ikke rigtigt fulgt med.
Marked....
Redaktør: rumlebumle
Det er på Trapholt i Kolding, der er kunsthåndværker marked for lokale kunstnere.Anne Marthin skrev:Nøj, det bliver spændende.
Hvor er det henne? jeg har vist ikke rigtigt fulgt med.
De har iøvrigt også været i tromlen, sikke en forskel... Det ser meget mere prof udHavfruen skrev:super flotte, og det ser ud til at du nu filer dine ting noget mer en du plejer , den hvor du har den meget lille hvide sten i er super flot .
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Er det en tromle du har købt fra ravstedhus?
Jepp, fik den i fødselsdagsgave af ChristianAnne Marthin skrev:Er det en tromle du har købt fra ravstedhus?
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Ja, en heldig og dygtig pige
Er det sådan en tromle man osse kan bruge til slibning/polering af sten?
Kan du sende et link, hvis det er?
Er det sådan en tromle man osse kan bruge til slibning/polering af sten?
Kan du sende et link, hvis det er?
ja huha de er lækre! Dit viklede vedhæng som duviser i hånden er bare fedt! Mums!
Hvordan foregår det med hong kong damen? bor hu i danmarl og kommer så og henter hos dig og sender afsted eller hvad?
Hvordan foregår det med hong kong damen? bor hu i danmarl og kommer så og henter hos dig og sender afsted eller hvad?
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Som altid super lækre ting du har lavet 
Camilla det er dejligt at du selv kan se at det er bleven meget bedre det er nemlig det vigtiste, og jeg viste jo godt at du kunne det er også der for jeg har været lidt
efter dig. jeg synes det er super at du nu bruger tromlen. har du montert stenen og har dem med i tro,lem mår du har tingene i.
Hvis man bruger tromlen til at poler med må man ikke også bruge den til at slibe med, men ellers er det den samme tromle bare med forskelige tilbehør i når den køres. Der kan købes lyse tromler og der kan købes en maskine med to tromler. vi bruger vores til sten , og skal jeg have slv i skal jeg have en ny tromle men behøver ikke maskinen.
Hvis man bruger tromlen til at poler med må man ikke også bruge den til at slibe med, men ellers er det den samme tromle bare med forskelige tilbehør i når den køres. Der kan købes lyse tromler og der kan købes en maskine med to tromler. vi bruger vores til sten , og skal jeg have slv i skal jeg have en ny tromle men behøver ikke maskinen.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.