Wire wrapping for første gang
Redaktør: rumlebumle
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
waw flot af første forsøg

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Tusind tak for de søde ord
. Tykkelsen på tråden er 1mm. Det var lige hvad jeg ku finde i min mands værksted
Camilla: Ved godt jeg kan hamre leddene og forsøgte også med spiral-vedhængene, men synes ikke jeg kunne styre det med det forhåndværende værktøj. Hvor meget er det nødvendigt at hamre det? Skal det være helt fladt eller..??
Camilla: Ved godt jeg kan hamre leddene og forsøgte også med spiral-vedhængene, men synes ikke jeg kunne styre det med det forhåndværende værktøj. Hvor meget er det nødvendigt at hamre det? Skal det være helt fladt eller..??
du kan bruge en plastik hammer så gør du ikke metalet flat hvis du slår med en almindelig hammer slår du metallet flat. og det er en fonemelssag hvor meget du skal slå
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
det er en meget hår plastik hammer og jeg mener at du kan købe den i en tømmerhandel det kan også være at din mand har en i værktjøskassen det er ikke lige gummi det kan også være et andet hort metriale den er lavet af
Kærlig hilsen

hahaha den var go';-)
Er du da vimmer mand!! du kan da allerede mere end jeg kan og jeg har ellers øvet mig sådan på hobbyplan:-0
Du har talet for det tror jeg:D
Du skulle vel ikke kunne henvise til et vejledning til at lave "spiralerne" altså de største "firkløvere" du har lavet???
Jeg kan ikke helt se hvordan du afslutter mv. Og har selv kun erfaring m. 3 kløver...selvopfundet ggg.
Er du da vimmer mand!! du kan da allerede mere end jeg kan og jeg har ellers øvet mig sådan på hobbyplan:-0
Du har talet for det tror jeg:D
Du skulle vel ikke kunne henvise til et vejledning til at lave "spiralerne" altså de største "firkløvere" du har lavet???
Jeg kan ikke helt se hvordan du afslutter mv. Og har selv kun erfaring m. 3 kløver...selvopfundet ggg.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
Jeg bruger en metalhammer købt hos Ravstedhus, som underlag bruger jeg et flackbradt, også købt hos Ravstedhus. Det er vigtigt, at hammeren ikke er gammel og ridset, for det sætter mærker i det, du hamrer.
Man kan godt bruge en almindelig hammer, men den skal være helt ny for ikke at sætte mærker. Det er bedst med en, der er rund.
Man kan godt bruge en almindelig hammer, men den skal være helt ny for ikke at sætte mærker. Det er bedst med en, der er rund.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Når man bruger en metald hammer så ændre du lidt på sølvets tykkelse og du kan også komme til at flade det lidt ud. hvis du bruger en plastikhammer så hærder du sølvet og du får det til at blive lidt håre i det.
Kærlig hilsen

Jeg har købt en bog hos FMG("Jewelry with wire" af Susanne McNeill), for jeg er bedst til billeder og i den bog er der både tegninger og fotosvase skrev:Du skulle vel ikke kunne henvise til et vejledning til at lave "spiralerne" altså de største "firkløvere" du har lavet???
Må vist seriøst ud at kigge efter plastic-hammer, så jeg kan få ledene pæne.