Syg
Redaktør: rumlebumle
God bedring 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Hej Medusa
Hvor er det surt, havde det selv for nogle år siden og det at komme op om morgenen var det værste - kunne kun gøre det meget gradvist. Føles fuldstændig som en kombination af at være fuld og søsyg, på samme tid
puha - men heldigvis går det over 
Hvor er det surt, havde det selv for nogle år siden og det at komme op om morgenen var det værste - kunne kun gøre det meget gradvist. Føles fuldstændig som en kombination af at være fuld og søsyg, på samme tid
-
Medusa
- Perle

- Indlæg: 85
- Tilmeldt: søn 18. okt 2009 10:03
- Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
- Kontakt:
Ja det er rigtig træls. Føler det som om jeg er fuld eller har været fuld
dagen før.Får nogle piller som tager toppen af svimmelheden.
Men de gør mig sløv og meget træt.
Det værste er at komme uden for. Kan slet ikke rumme det lige nu.
Og jeg elsker at være udenfor. Særlig en dag som i dag. Solen skinner og det er
strålende flot..
Hilsen
Medusa
dagen før.Får nogle piller som tager toppen af svimmelheden.
Men de gør mig sløv og meget træt.
Det værste er at komme uden for. Kan slet ikke rumme det lige nu.
Og jeg elsker at være udenfor. Særlig en dag som i dag. Solen skinner og det er
strålende flot..
Hilsen
Medusa
Lise Sonne skrev:Hej Medusa
Hvor er det surt, havde det selv for nogle år siden og det at komme op om morgenen var det værste - kunne kun gøre det meget gradvist. Føles fuldstændig som en kombination af at være fuld og søsyg, på samme tidpuha - men heldigvis går det over
Ha en super dupper perle dag...;-)