Syg

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
God bedring :ymhug:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Hej Medusa
Hvor er det surt, havde det selv for nogle år siden og det at komme op om morgenen var det værste - kunne kun gøre det meget gradvist. Føles fuldstændig som en kombination af at være fuld og søsyg, på samme tid :-s puha - men heldigvis går det over ;)
Medusa
Perle
Perle
Indlæg: 85
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 10:03
Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
Kontakt:
Ja det er rigtig træls. Føler det som om jeg er fuld eller har været fuld
dagen før.Får nogle piller som tager toppen af svimmelheden.
Men de gør mig sløv og meget træt.
Det værste er at komme uden for. Kan slet ikke rumme det lige nu.
Og jeg elsker at være udenfor. Særlig en dag som i dag. Solen skinner og det er
strålende flot..
Hilsen
Medusa
Lise Sonne skrev:Hej Medusa
Hvor er det surt, havde det selv for nogle år siden og det at komme op om morgenen var det værste - kunne kun gøre det meget gradvist. Føles fuldstændig som en kombination af at være fuld og søsyg, på samme tid :-s puha - men heldigvis går det over ;)

Ha en super dupper perle dag...;-)
Besvar