Art clay igen

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

mace
Safir
Safir
super flot lavet :clap:
Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Tak mace :)
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Det er en god ide, at du har bestilt stålkugler, for de er super gode til at få slebet af alle de steder, det er svært at nå med børste, og samtidigt bevarer de det rustikke look. Og oveni så bliver dine smykker også hærdet, så de ikke bliver skæve og bøjede af brug.
Når jeg tromler mit artclay, får de ca. 2 timer i tromlen, og så er de helt fine og stærke.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Ja, ved det godt Lise :) De er bare så dyre, så det er først nu efter jeg har fundet ud af at min morfar havde en hjemmelavet en til sten at jeg har fået gjort noget ved det.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Når den har været brugt til sten skal du huske at ranse den godt af for den kan have nogle grater som ikke er så gode ved sølvet. nomalt skal der være en til sten og en til sølv men nun ikke det går hvis du ranser godt.
jeg har lige set et gamlt tema blad fra ravstedhus hvor de havde duppet noget art cley på en sølv plade. det vil jeg prøve en dag for det giver jo andre mugliheder hvis jeg kan blande de to ting.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Super smukt og jeg kan godt lidt at det er lidt råt, så jeg ville ikke slibe mere på det, hvis jeg var dig :drool: :clap: :clap:
Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Tak Lise Sonne :) Må lige overveje det med polering :) Man kunne selvfølgelig også prøve at oxydere den... Men det må jeg lige se på når jeg får tingene til det hjem.

Havfruen - Tak for advarslen, men selve bøtten er gået tabt engang i tidens løb, så der skulle jeg også lige have fat i en ny :) Men lyder ellers spændende det med at blande art clay og sølvplade. Hvis du prøver engang glæder jeg mig til at se resultatet!
Besvar