Lidt nyt fra mig

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Flotte ting du har lavet Kirsten. :ymapplause: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Eva1950
Opal
Opal
Hvor er det flotte ting du har lavet og dejlige farver
Hilsen Eva1950
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Camilla dem er jeg heller ikke selv vild med jeg bildte mig ind at det var sølvfarvet fimo og så var det bare grå desvære. jeg skal ikke lave den slaks om aftenden når mit lys ikke er god nok der hvor jeg seder. og de orangse orme var sjove at lave. de er blendet af rød og orangse og så lagt en meget tynd gul imellem og det giver noget helt andet en det jeg plejer at lave.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Super flotte og skønne farver :clap: :clap: :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:Camilla dem er jeg heller ikke selv vild med jeg bildte mig ind at det var sølvfarvet fimo og så var det bare grå desvære. jeg skal ikke lave den slaks om aftenden når mit lys ikke er god nok der hvor jeg seder. og de orangse orme var sjove at lave. de er blendet af rød og orangse og så lagt en meget tynd gul imellem og det giver noget helt andet en det jeg plejer at lave.
Det kender jeg godt :-D Synes heller ikke metal fimoerne er særlig gode, de er som regel bare grå/brune med lidt glimmer i...
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Fine ting ... har ikke selv prøvet fimo - kommer nok en dag .... :D
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Meget flot og kreativt. Den orange er helt vildt skøn :x-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Flotte sommer ting - synes perler på billed nr 2 er vidunderlige :-D :clap: :clap:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Enu eng tak til jer alle. Og lise de perler er lavet med de faver som jeg købte hos smykeundivers da hun solgte ud af henes fimo ting og det var sjovt at prøve at lave dem på den måde.de bliver transpirante da jeg også bruger det transpirante ler så de virker meget luftige.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
strikpind
Perle
Perle
Geografisk sted: Mørkøv
jeg er fuldstændig faldet pladask for sneglen :ymhug: :ymhug: :ymhug: og resten er superflot :)- :)- :)-
Husk: En god dag begynder om morgenen!
Besvar