Lidt nyt fra mig
Redaktør: rumlebumle
Flotte ting du har lavet Kirsten.

Camilla dem er jeg heller ikke selv vild med jeg bildte mig ind at det var sølvfarvet fimo og så var det bare grå desvære. jeg skal ikke lave den slaks om aftenden når mit lys ikke er god nok der hvor jeg seder. og de orangse orme var sjove at lave. de er blendet af rød og orangse og så lagt en meget tynd gul imellem og det giver noget helt andet en det jeg plejer at lave.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Super flotte og skønne farver

Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Det kender jeg godtHavfruen skrev:Camilla dem er jeg heller ikke selv vild med jeg bildte mig ind at det var sølvfarvet fimo og så var det bare grå desvære. jeg skal ikke lave den slaks om aftenden når mit lys ikke er god nok der hvor jeg seder. og de orangse orme var sjove at lave. de er blendet af rød og orangse og så lagt en meget tynd gul imellem og det giver noget helt andet en det jeg plejer at lave.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Meget flot og kreativt. Den orange er helt vildt skøn 
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Flotte sommer ting - synes perler på billed nr 2 er vidunderlige

Enu eng tak til jer alle. Og lise de perler er lavet med de faver som jeg købte hos smykeundivers da hun solgte ud af henes fimo ting og det var sjovt at prøve at lave dem på den måde.de bliver transpirante da jeg også bruger det transpirante ler så de virker meget luftige.
Kærlig hilsen