Gør reklamen forummet langsommere?

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg synes, det er en god ide med banneret. Det generer ikke mig. Og det er jo jer, der finansierer vores forum, så I har også alt mulig ret til at reklamere for jeres butik.

Faktisk synes jeg, det er en super ide, at gøre opmærksom på konkurrencer mv. i banneret.

Og jeg mærker ikke noget til et langsommere forum. Kun i går, men det var jo fotoalbum.eu der var skyld i det.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det genere heller ikke mig med banneret
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Hej

Jeg syntes hellere ikke det genere mig
og det giver jo ligesom noget liv
at gøre opmærksom på konkurrencer og måske nogle nye varer i shoppen i banneret. :dance: @};-
Hilsen Eva1950
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Der er ikke noget galt med hastigheden hos mig idag. Jeg har så ikke prøvet at åbne endnu et vindue, måske er det derfor?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
MetteS
Perle
Perle
Jeg synes også banneret er fint. Det genere mig ikke, at det sidder i toppen af forum. Det er smart at man kan se sådan noget som det med konkurrence og lignende..
Hilsen Mette

SMIL, så skinner solen :D
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Geografisk sted: Åbybro
Kontakt:
Tak for alle jeres tilbagemeldinger, jeg har prøvet at lave banneret om til konkurrencen så den ikke er animeret, men kun et fast billede, så forstyrrer det måske knap så meget. Forummet skulle jo gerne blive ved med at være et rart sted at være, og i har jo indtil nu postet over 20000 indlæg det er ganske flot. :clap: :clap:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det går meget hurtigere hos mig nu. Og jeg kan have flere vinduer åbne samtidigt. Mange tak Lene. Og selvfølgelig poster vi mange indlæg. Her er jo smadder hyggeligt. :ymhug:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar