Jeg synes, det er en god ide med banneret. Det generer ikke mig. Og det er jo jer, der finansierer vores forum, så I har også alt mulig ret til at reklamere for jeres butik.
Faktisk synes jeg, det er en super ide, at gøre opmærksom på konkurrencer mv. i banneret.
Og jeg mærker ikke noget til et langsommere forum. Kun i går, men det var jo fotoalbum.eu der var skyld i det.
Gør reklamen forummet langsommere?
Redaktør: rumlebumle
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Der er ikke noget galt med hastigheden hos mig idag. Jeg har så ikke prøvet at åbne endnu et vindue, måske er det derfor?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- Cyberimport
- Perle

- Geografisk sted: Åbybro
- Kontakt:
Tak for alle jeres tilbagemeldinger, jeg har prøvet at lave banneret om til konkurrencen så den ikke er animeret, men kun et fast billede, så forstyrrer det måske knap så meget. Forummet skulle jo gerne blive ved med at være et rart sted at være, og i har jo indtil nu postet over 20000 indlæg det er ganske flot.

Med venlig hilsen klaus ( Cyberimport )

Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det går meget hurtigere hos mig nu. Og jeg kan have flere vinduer åbne samtidigt. Mange tak Lene. Og selvfølgelig poster vi mange indlæg. Her er jo smadder hyggeligt. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)