Konkurrence - gå ind og stem på mig...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Jeg har kigget på dét med at deltage i stemme-konkurrencen. Man skal skrive i bloggen - og så efterlade mail adressen dér. Hvis man scroller lidt ned under smykkerne der deltager står der lige nu '27 comments'. Hvis man klikker på dét link kommer man hen til bloggen hvor man kan skrive sin mail adresse og en kommentar. Jeg er ikke helt klar over om man skal have en google blog eller een af de andre der står derinde for at kunne skrive derinde - men prøv. Jeg vil lige se om jeg kan linke direkte til bloggen....

Prøv her: https://www.blogger.com/comment.g?blogI ... 7710695527
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ved om det kun er medlemmer der kan gå derind; men det skulle det ikke være...

Tilføjet: Jeg har tilføjet i første indlæg at alle der skriver her og i det andet forum at de har stemt vil deltage i min egen lille lodtrækning. :-D
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Nu var jeg lige inde på dit link og det lader til at man skal tilmelde sig som blogger ellers kan man vist ikke skrive kommentarer - men modtager du stemmen alligevel, selvom man ikke kommenterer smykket ??
For så skal vi vel bare gå ind på stemmesiden, ikke ??

Nåh, men jeg har afsendt min stemme fra det andet forum og gør det selvf. også når jeg kommer hjem fra min pc derhjemme.....

må man stemme flere gang??

Kan huske at Stella (andet forum) var med i en komkurrence engang og der kunne man give stemme hver dag..
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Ja, jeg tror desværre ikke I kan være med i stemmeafgivningskonkurrencen på siden - til gengæld kommer du med i min egen private lille konkurrence (se tilføjelsen i første post herinde og på det andet forum).

Nej - jeg synes kun hver person skal stemme een gang. Jeg ved ikke om det er muligt at stemme flere gange; men jeg ville synes det var snyd, så kun 1 stemme pr. person i alt.

Tak for din stemme. :-D
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Tak - håber selvf. du vinder!! - p.s. fik nu lige min veninde til at stemme på dig også ;o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Så er det sidste dag der kan stemmes. Jeg har forsøgt at finde ud af hvornår afstemningen slutter;
men kan ikke finde det - der står bare 'Resterende dage af afstemningen: 1'.

Lige nu er jeg nummer 2 med 50 stemmer - og nummer 1 har 61 stemmer...

I kan stadig nå at stemme.

Når afstemningen er slut går jeg herind - og ind på det andet forum - og noterer navnene på dem der har
skrevet i trådene at de har stemt. Min egen lodtrækning vil først blive foretaget når lodtrækningen på
Chainmaillers Guild er overstået - mener det er den 18. april - og dén der har vundet eet af mine smykker
har valgt eet af de fire. Når vinderen af min konkurrence er fundet skriver jeg til vedkommende som så
for lov til at vælge eet af de resterende 3 smykker. (Hvis de 3 smykker overhovedet ikke falder i vinderens
smag kan jeg evt. finde lidt mere frem der kan vælges imellem).
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
må man stemme flere gange?
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Nej; men jeg tror heller ikke man kan, så det er så nemt. :)

Edit: Forresten har jeg 54 stemmer nu. :-ss
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Og så har jeg lige opdaget at der nu er 8 dage tilbage af afstemningen....

I må undskylde den forvirring omkring hvornår konkurrencen slutter; men der er altså stadig tid til at stemme.
Lige nu fører jeg - 117 stemmer mod 111 til nr. 2.

Hvis I selv blogger har I mulighed for at deltage i konkurrencen for dem der har afgivet en stemme - I skal
bare skrive et eller andet i bloggen og efterlade jeres mail adresse:
http://chainmaillersguild.blogspot.com/ ... ssoms.html
Vi er nogen stykker der har doneret ting til en lodtrækning.
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Boots Det er simpelhen så godt gået :clap: held og lykke :ymhug: Hvad kan du vinde :?: hvad er 1. præmien :?:Har pigernes kammerater også stemt ellers må de gøre det ;)-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Førstepræmien er et gavekort på $60 fra min yndlings 'ring-pusher' - så det er noget jeg godt kan bruge. :)
Andenpræmien er vist et kit med ringe til et par øreringe; men ikke helt sikker på dét...

Jae - pigerne har været flittige til at bede kammeraterne stemme; men mange er jo på Påske ferie. Når der er en hel uge endnu tilbage af afstemningen kan jeg måske hente lidt flere stemmer i næste uge.
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Besvar