Tullens tosserier

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det flotte ting du har lavet :ymapplause: Jeg er især vild med det første armånd, mums :x-
Det er dejligt at høre at du har det bedre, og at lave smykker hjælper på humøret. Jeg kender alt for godt til depression, og det kan være meget invaliderende, så det er en meget alvorlig lidelse, som er svær at komme igennem.
Det er rigtig dejligt at have noget håndarbejde at have mellem hænderne så man får tankerne lidt på gled, det har jeg også selv brugt, både med at lave smykker, og strikke og hækle, og husk også at gåture/frisk luft hjæper også rigtig godt. :ymhug: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Det er nogle dejlig smykker du har lavet, det røde armbånd er dødlækkert, lige til julemåneden. Håber ligesom de andre at det er tegn på at der er lys for enden af tunnellen - har du prøvet lysterapi, lange gå ture i naturen, motion mm ?
Ravnemor
Perle
Perle
Geografisk sted: Skanderborg
tullen72 skrev:Tusind tak for de rosende og trøstende ord :ymhug:
Det kan nogle dage godt være lidt svært at erkende at jeg som 38-årig ikke længere kan passe et fuldtidsjob(lider af depression på 12.år), men blive helt smadret af at være på arbejde kun 18 timer om ugen :(- . Heldigvis har jeg verdens dejligste mand og nogle meget forstående kolleger.
Flotte ting du har lavet. Man bliver glad af at se på dem.
I stedet for at være ked af at du "kun" kan arbejde 18 timer om ugen, så synes jeg at det er flot at du gør det :clap:
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja de er sørme flotte. Jeg er især vild med det første og det røde armbånd..

:)
Bettina
Besvar