Gizmo. Fra dims til armbånd.
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det ser rigtig godt ud Charlotte - glad for at gizmo'en kom i sving !

Det er ok Charlotte. Jeg syntes nemlig de var så fede i farverne fordi de VAR matte og lidt særprægede.
det er alle tiders ide og et flot resultat,der er da potentiale i den coiling gizmo. folk perger altid på en almindelig boremaskine, med så går det ikke med perler på.
men bruger du ikke absurd meget wire på sådan et armbånd?
jeg gad godt eje en masse kobbertråd, jeg kunne frådse i. muligheden for fråds skaber bedre rammer for at slå sig løs
men bruger du ikke absurd meget wire på sådan et armbånd?
jeg gad godt eje en masse kobbertråd, jeg kunne frådse i. muligheden for fråds skaber bedre rammer for at slå sig løs
LOKE'S GHOST-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg tror også de vil være flotte hvis de er trukket på en wire, men når de skal bruges til en gizmo perle, så er de nok pænest som ensartede.butler skrev:Det er ok Charlotte. Jeg syntes nemlig de var så fede i farverne fordi de VAR matte og lidt særprægede.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Lotte > Jeg glemte at skrive at jeg meget gerne vil kigge på dine små perler næste gang vi ses.
Lise S > Tak for at du havde den med til salg. Det gav mig lige en udfordring så min kreativitet kom tilbage.
Pia > Jeg ved faktisk ikke hvor meget wire jeg bruger?
Når den kører rundt med perlerne, så er det ikke så meget i forhold til når man laver den uden. Men indtil nu har jeg kun brugt billig tråd fra sidste fmg-bestilling. Plus jeg kun har brugt op til 0,6 mm i tykkelse. Det er jo billigere end tykkere tråd. Men jeg skal snart have prøvet med det tykkere tråd men så bliver det uden perler for så er det nok for tykt til at de kan trækkes på. 
Lise S > Tak for at du havde den med til salg. Det gav mig lige en udfordring så min kreativitet kom tilbage.
Pia > Jeg ved faktisk ikke hvor meget wire jeg bruger?
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
flotte ting

Susanne
Susanne
Charlotte?
Jeg har overvejet flere gange om jeg skulle sende dig nogle små perler i små portioner....men jeg er usikker fordi du skriver at perlerne skal være ensartede om det er en BESTEMT slags (navn?) perler du bruger til de smykker?
(kan ikke se dem helt på fotoet men jeg har mange forskellige som jeg godt kan tage nogle fra til dig af....men vil jo godt sikre mig at det er nogen du gider at have/bruge)-nogle af dem er glasperler. de er flotte men ensartede ved jeg ikke om jeg vil kalde dem??
(jeg bruger som regel ikke så mange af hver farve;-)
Jeg har overvejet flere gange om jeg skulle sende dig nogle små perler i små portioner....men jeg er usikker fordi du skriver at perlerne skal være ensartede om det er en BESTEMT slags (navn?) perler du bruger til de smykker?
(kan ikke se dem helt på fotoet men jeg har mange forskellige som jeg godt kan tage nogle fra til dig af....men vil jo godt sikre mig at det er nogen du gider at have/bruge)-nogle af dem er glasperler. de er flotte men ensartede ved jeg ikke om jeg vil kalde dem??
(jeg bruger som regel ikke så mange af hver farve;-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
Charlottes
- Opal

Tak for rosen piger.
Vase > Prøv lige at kigge på disse perler:

(som er taget herfra: http://www.perlefest.dk/product.asp?product=6209 )
Hvis du kigger, er nogle ligesom lidt flade i det, andre ligner mere dråber og nogle har flere end 1 hul. De er altså for uens til at jeg vil bruge dem.
Så tak for at du tænkte på mig, det er rigtig sødt af dig, men jeg tror det er bedre at jeg køber dem selv. Også fordi jeg er kræsen mht farver.
Vase > Prøv lige at kigge på disse perler:

(som er taget herfra: http://www.perlefest.dk/product.asp?product=6209 )
Hvis du kigger, er nogle ligesom lidt flade i det, andre ligner mere dråber og nogle har flere end 1 hul. De er altså for uens til at jeg vil bruge dem.
Så tak for at du tænkte på mig, det er rigtig sødt af dig, men jeg tror det er bedre at jeg køber dem selv. Også fordi jeg er kræsen mht farver.