Side 2 af 2

Re: Dårligt nyt

: man 18. okt 2010 17:55
af Charlottes
Ej hvor frygteligt. Jeg håber du kan blive medicineret så du kan være så sygdomsfri som muligt. Trøstekram herfra. :ymhug: