Det sidste nye!!
Redaktør: rumlebumle
Mænd er dumme!!!
Viste det blå og gule sæt til min kæreste sammen med den blå og gule kjole... Eneste kommentar var at det duede ikke når brylluppet var i Sverig, så ville jeg ligne flaget
Havde ikke liiige overvejet det, men det er jo lidt rigtigt, så må nok invistere i en ny kjole... Sikke en skam 
Det er da bare guf du har lavet Camilla!...jeg synes da netop at det er pragtfuldt at du kommer iklædt deres flagfarver til den fest!!!:D
Får du lavet noget til dig eget bryllup for tiden??? Jeg tænker tit på det...altså opdækning selvfølgelig;)
Vh Vase
Får du lavet noget til dig eget bryllup for tiden??? Jeg tænker tit på det...altså opdækning selvfølgelig;)
Vh Vase
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
Ja mænd har ikke altid forstand på hvad vi kvinder vil have på.
jeg synes ikke du skal tænke på om du kommer i deres flagsfarver. Men eller kan du jo se på det som en hylest til deres flag
.Dejlige sommer farver som dem du har tænkt på er jo også de faver som klæder dig og du skal have det på som du føler dig tilpas i
. Men sefølelig hvis han vil give dig en ny kjole er det vel også ok
.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er i gang med at lave invitationerner... Og så har jeg snart samlet et kæmpe lager af perler til smykkerne.... Men længere er jeg ikke nået....vase skrev:Det er da bare guf du har lavet Camilla!...jeg synes da netop at det er pragtfuldt at du kommer iklædt deres flagfarver til den fest!!!:D
Vh Vase
Når det er hans familie får han lov at bestemmeHavfruen skrev:Ja mænd har ikke altid forstand på hvad vi kvinder vil have på.jeg synes ikke du skal tænke på om du kommer i deres flagsfarver. Men eller kan du jo se på det som en hylest til deres flag
.Dejlige sommer farver som dem du har tænkt på er jo også de faver som klæder dig og du skal have det på som du føler dig tilpas i
. Men sefølelig hvis han vil give dig en ny kjole er det vel også ok
.
Det lyder spændende med dine invitationer - dem glæder jeg mig til at. Med dine fantastiske kreative evner til at lave smykker, kan de kun blive helt vidunderlige
Og du laver vel selv de smykker, du skal have på, når du står brud

Og du laver vel selv de smykker, du skal have på, når du står brud
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Jeg kan ikke helt huske det... Det er noget gammelt noget det her...miska skrev:Rigtig flotte smykker .. er helt vild med de nederste øreringe og vil lige høre, hvor de ørebøjler er fra ..??!!
Jo laver dem selvfølgelig selvLise skrev:Det lyder spændende med dine invitationer - dem glæder jeg mig til at. Med dine fantastiske kreative evner til at lave smykker, kan de kun blive helt vidunderlige![]()
Og du laver vel selv de smykker, du skal have på, når du står brud![]()