De er da bestemt ikke kedelige... Jeg er ikke hooked på træperler (endnu) men synes rigtig godt om det, med alle farverne ...
Må jeg høre, hvor du køber dine ringlåse ? Synes ikke rigtig jeg kan finde de store af slagsen... og hvor shopper du i Kina?
Træperler i massevis
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Bettina
FrkBettina skrev:Må jeg høre, hvor du køber dine ringlåse ? Synes ikke rigtig jeg kan finde de store af slagsen...
Jeg købte mine ved Ravstedhus for snart mange år siden, og de har dem endnu:
"Mine" store ringlåse
"Mine" små ringlåse
Nogle lidt spinklere store ringlåse
Nogle lidt spinklere små
ebay, når det er til smykkerFrkBettina skrev:og hvor shopper du i Kina?
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Er det også på Ebay du har købt træperlerne?? Du kan godt høre jeg er helt vild for at få fat i dem ik´?

LOL - ja - her er et linkrumlebumle skrev:Er det også på Ebay du har købt træperlerne?? Du kan godt høre jeg er helt vild for at få fat i dem ik´?![]()
![]()
Mine er dem der starter med "800+" (Wooden Rondelle Beads)
- FrkBettina
- Opal

Tak for det
Jeg er ikke kommet i gang med ebay endnu... Hvor meget skal jeg tillægge prisen for told, fragt osv ?
Jeg er ikke kommet i gang med ebay endnu... Hvor meget skal jeg tillægge prisen for told, fragt osv ?
Bettina
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hvis du køber for under 80 danske kroner INCL PORTO så kommer der ingen told, moms og andet sjovt ekstra på regningen.

- FrkBettina
- Opal

rumlebumle skrev:Hvis du køber for under 80 danske kroner INCL PORTO så kommer der ingen told, moms og andet sjovt ekstra på regningen.![]()
Ja men hvad så hvis prisen overstiger 80 kr. Er der så en tommelfinger regel jeg kan bruge ?
Kan slet ikke overskue ebay, synes det virker sååå stort ... men mon ikke jeg lærer det
Bettina
Under 80 kroner er der som sagt ikke ekstraudgifter.FrkBettina skrev:Ja men hvad så hvis prisen overstiger 80 kr. Er der så en tommelfinger regel jeg kan bruge ?rumlebumle skrev:Hvis du køber for under 80 danske kroner INCL PORTO så kommer der ingen told, moms og andet sjovt ekstra på regningen.![]()
Kan slet ikke overskue ebay, synes det virker sååå stort ... men mon ikke jeg lærer det
Fra 80 kr til lidt over tusind er det +160 kroner i gebyr og + 25% i moms.
Told bliver først aktuelt, når du køber for lidt over 1000 kroner, og den varierer vist fra 0-12% alt efter varegruppe (og det er noget af en videnskab at hitte rede i)
Så min tommelfingerregel er: Køb for under 80 kroner pr ordre
Ebay er ikke så slemt. Man skal bare huske at tjekke forsendelsesprisen til DK inden man byder (free shipping er af og til kun til USA). Det værste er, hvor mange penge man kan fyre af, på ingen tid derinde
- FrkBettina
- Opal

Ja okay - tak for det ...
Men hvis man vinder flere bud fra samme sælger, så sender de det vel samlet og vupti er man hurtig over 80kr..
Men hvis man vinder flere bud fra samme sælger, så sender de det vel samlet og vupti er man hurtig over 80kr..
Bettina
De er for FEDE de perler. Især er jeg vild med de brunlige og trutti futtiperlerne.
Ærgerligt at jeg ikke tør prøve at handle der.
De er superflotte de kæder. Hvorfor skal alt være i sten?????????
Ærgerligt at jeg ikke tør prøve at handle der.
De er superflotte de kæder. Hvorfor skal alt være i sten?????????