http://www.vrstones.com.br/products.htm
men danske sten handlere findes vist stadig , der var de vises sten på nørrrebro, men han flyttede sin butik på landet og så havde/har anku store og ganske flotte råsten, der er værd at slibe på og så er der alle dem jeg ikke kender.
ellers ser det ud til at usa har et stort kommunitet af rockhounds, der sælger interessante ting på ebay- men portoen fra US er for kras.
jeg vil gerne lære at slibe, men som du nævner, så skal der en maskinpark til.
så indtil videre kan jeg bare savle over dine eksemplarer og jage lidt druzy på ebay.
hvordan ligger det med støjniveauet fra en slibe-maskin-park ift naboer?

LOKE'S GHOST

