Side 2 af 2
Re: Påskeæg
: lør 11. apr 2009 07:15
af thecobra
Uha det lyder lækkert med den have.. jeg har altid boet i hus i hele min barndom. og nu er jeg så flyttet i lejlighed for 2 år siden.og hold da op hvor jeg savner at kunne sætte mig ud i en grøn have og ligge mig på et tæppe og bare nyde vejret og blive lidt solbrun.
Re: Påskeæg
: søn 12. apr 2009 17:12
af butler
Har desværre ikke været meget ude idag, selvom det har kriblet i mig for at komme det. Jeg har derimod haft min 90 årige mor på besøg til frokost og eftermiddagskaffe. Det er fantastisk at hun kan blive ved med at holde til at komme i byen. Hun er nærmest blind - fyldt med leddegigt og meget skrøbelig. Trods det klarer hun sig i eget hjem kun med hjemme hjælp til rengøring og et bad en gang om ugen. Ja så kommer der en sygeplejerske og giver hende insulin hver morgen, fordi hun ikke selv kan se at " trække " de rigtige enheder op. Mad laver hun selv. Jamen det er jo nok også det der holder hende igang, og så vil hun BESTEMT ikke på plejehjem.

Hvad skulle hun dog der

.
Det gik min dag med, men det var også ok.
I aftens tår den på desig af halskæde -øreringe -armbånd til en veninde som har 25 års jubilæum på fredag.
Jeg har bestemt at hun skal begaves med fimo perler fra Smykkeunivers.
Re: Påskeæg
: søn 12. apr 2009 17:28
af lisbeth
Jamen det er dejligt din moder kan klare sig så godt men som du siger så holder hun sig igang.

Så kan haven vente for den løber ingen vegne.Jeg vil da meget gerne se foto af det færdige smykkesæt som du skal forære væk

Re: Påskeæg
: søn 12. apr 2009 17:46
af butler
lisbeth skrev:Jamen det er dejligt din moder kan klare sig så godt men som du siger så holder hun sig igang.

Så kan haven vente for den løber ingen vegne.Jeg vil da meget gerne se foto af det færdige smykkesæt som du skal forære væk

Jeg skal nok lægge foto op, når jeg er færdig. Har tænkt længe og har en ide, som jeg ikke rigtig indtil nu, har kunne føre ud igennem fingrene
Re: Påskeæg
: man 13. apr 2009 17:37
af Danagonia
Arj hvor er de fine!!! Er super vild med din krans på døren!!