Onsdag aften d. 3 nov 2010 EMNE: lav et sæt øreringe
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tja. Tænkte det skulle være ens, men har jo postet en linie på den grønne side. Så nu får i 2 forskellige. Lover altså ikke det bliver en helt fast tradition, men synes det kunne være hyggeligt alligevel.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

Så er emnet kommet, lav et par øreringe.
(lidt tidligere end varslet, fik uventede gæster. Så må hellere ligge emnet op imens jeg husker det.)
(lidt tidligere end varslet, fik uventede gæster. Så må hellere ligge emnet op imens jeg husker det.)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det kan jeg også være med til !
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg er nødt til at gå ud af døren nu for jeg skal ud og købe dåsemad til katten. Han kan ikke spise tørfoder da han har fået hevet 2 tænder ud igår og han plejer ALDRIG at spise dåsemad så jeg har intet hjemme (og det er selvfølgelig noget man kun kan købe hos dyrlægen som ligger 1 time væk med det offentlige). Men hvornår skal de være færdige og er det med bestemte perler, farver, matrialer?
Jeg vil gerne finde på en udfordring til næste onsdag.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- Susanne i nord
- Opal

Ideen er bare at de skal laves i løbet af aftenen, så derfor et enkelt emne, Der er ingen krav. ang. materialer farver osv.
Bare fint, så tager du næste uge.Charlottes skrev:
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Hvornår skal der så væer foto på????
Susanne
Susanne
- Susanne i nord
- Opal

Skal vi sige inden dagen efter kl. 18, så er der dagslys at fotografere i. Er ren hygge sjov, så vil helst ikke lægge for mange regler ind.sumadesign skrev:Hvornår skal der så væer foto på????
Susanne
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg synes det skal være en udfordring så næste onsdag, når det bliver mig der er "opfinderen" så får I en lidt mere udspecifiseret (staves?) onsdags-udfordring. Hvis jeg havde bedt jer lave øreringe ville jeg f.eks skrive "lav et par øreringe med mindst 8 perler" eller "lav et par øreringe i ametyst eller en anden lilla perle".
På onsdag kommer der 2 udfordringer.
En lettere for dem der måske ikke har så mange forskellige matrialer eller som synes min sværere udfordring er for skør og en sværere udfordring hvor man skal bruge fantasien for at løse den og hvor den er åben for fri fortolkning.
Jeg kan lige skrive at jeg lidt frygter hvis BlueRaven tager den svære udfordring op. Så kommer vi til at grine langt og længe hvis hun gør det jeg tror hun godt kunne finde på. Nej, hun ved ikke hvad udfordringen går ud på endnu, men forretningerne er jo stadig åbne når I får den så...
I har stadig kun de ca 24 timer men hvis man ikke bryder sig om nogle af udfordringerne, så kan man jo lade være med at tage udfordringen op.
Det skal være sjovt men en udfordring skal udfordrer os.
Pga de kun 24 timer vil jeg ikke udfordre jer til at lave noget større. En halskæde tager for lang tid for flere herinde så det bliver et par øreringe, en fingerring, et vedhæng (til en halskæde) eller et armbånd. Vent og se...
På onsdag kommer der 2 udfordringer.
En lettere for dem der måske ikke har så mange forskellige matrialer eller som synes min sværere udfordring er for skør og en sværere udfordring hvor man skal bruge fantasien for at løse den og hvor den er åben for fri fortolkning.
I har stadig kun de ca 24 timer men hvis man ikke bryder sig om nogle af udfordringerne, så kan man jo lade være med at tage udfordringen op.
Det skal være sjovt men en udfordring skal udfordrer os.
Pga de kun 24 timer vil jeg ikke udfordre jer til at lave noget større. En halskæde tager for lang tid for flere herinde så det bliver et par øreringe, en fingerring, et vedhæng (til en halskæde) eller et armbånd. Vent og se...
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Her er så mit bud det var nogle indfarvet tyrkis så jeg havde glem alt om jeg havde
billed er in´kke så skapt men der er ikke så meget lys på min foto plads idag

billed er in´kke så skapt men der er ikke så meget lys på min foto plads idag