Hvis du ikke har lyst, så finder jeg gerne på noget til næste onsdag.Susanne i nord skrev:Glæder mig lidt til imorgen. Også at det ikke er mig der står for det. Dejligt.
Onsdags-udfordringen d. 10/11.
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Den normale udfordring er:
Lav et par øreringe med 10 perler ialt.
Du vælger selv farve, størrelse, matrialer og om de skal være symetriske eller ej men der SKAL være 10 perler, ikke flere og ikke færre.
Den skøre udfordring er:
Lav et par øreringe der minder dig om kyllingelår.
Husk at udfordringen er åben til fri fortolkning.
Du vælger selv farve, størrelse, matrialer, konsistens osv.
Husk at kyllingelår både kan være før og efter at kyllingen er slagtet/stegt og spist. Kyllingelår uden kød er stadig kyllingelår.
Billederne skal være i denne tråd inden kl 20 imorgen torsdag. Er de ikke online inden, har du ikke klaret udfordringen.
Tør DU tage en af udfordringerne op???
Lav et par øreringe med 10 perler ialt.
Du vælger selv farve, størrelse, matrialer og om de skal være symetriske eller ej men der SKAL være 10 perler, ikke flere og ikke færre.
Den skøre udfordring er:
Lav et par øreringe der minder dig om kyllingelår.
Husk at udfordringen er åben til fri fortolkning.
Du vælger selv farve, størrelse, matrialer, konsistens osv.
Husk at kyllingelår både kan være før og efter at kyllingen er slagtet/stegt og spist. Kyllingelår uden kød er stadig kyllingelår.
Billederne skal være i denne tråd inden kl 20 imorgen torsdag. Er de ikke online inden, har du ikke klaret udfordringen.
Tør DU tage en af udfordringerne op???
Er det 10 på hver øreringe eller 10 ialt??
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
HA HA Cool Lisbeth! 
Jo-da!lisbeth skrev:Er der slet ikke nogen andre der vil deltage i denne udfordring der slutter iaften![]()
![]()
- men for mit vedkommende skrider det altså lidt med tidsfristen. Jeg ved godt, jeg så fejler udfordringen, men jeg vil hellere leve op til Charlottes forventninger lidt forsinket, end at klaske et eller andet , jeg ikke føler for, sammen i sidste sekund. Jeg mener, det tager sgi tid at fange og nakke en kylling
Hov - Lisbeth, jeg glemte jo helt at skrive, at dine "kyllingeben" er rigtig søde og flotte
-
Charlottes
- Opal

"Det tager tid at nakke en kylling"
Jeg valgte IKKE at nakke kyllingen så jeg udfordrede mig selv til at lave noget med 10 sten ialt. Er I klar over hvor irriterende 5 sten til hver er?
Hvorfor ikke 4 eller 6???
Næste gang skal jeg vist lige finde et design på noget FØR jeg beslutter hvad onsdags-udfordringen skal være (hvis der skal være flere).
Men her er mit bud:

Det er første gang jeg bruger min wigjig så vær lige flinke overfor mig.
Jeg ved godt at øreringene ikke er helt 100% ens men hey, så kan man se de er hjemmelavede (er det ikke sådan man skal sige???
). Og når de sidder på hver side af mit hovede, så kan man ikke se forskellen alligevel. Til gengæld er jeg ikke sluppet så godt fra vedhænget. Det bliver jeg nødt til at lave om men det bliver ikke lige idag, så nu fik I set designet (som jeg har tyv-stjålet fra et blad jeg har lånt at Lisbeth). 
Jeg kan faktisk ret godt lide mit sæt så det skal i brug til hverdag.
Er det virkelig kun Lisbeth, den blå ravn og mig der deltager??? I har jo 1½ time tilbage piger så I kan nå det endnu.
Jeg valgte IKKE at nakke kyllingen så jeg udfordrede mig selv til at lave noget med 10 sten ialt. Er I klar over hvor irriterende 5 sten til hver er?
Men her er mit bud:
Det er første gang jeg bruger min wigjig så vær lige flinke overfor mig.
Jeg ved godt at øreringene ikke er helt 100% ens men hey, så kan man se de er hjemmelavede (er det ikke sådan man skal sige???
Jeg kan faktisk ret godt lide mit sæt så det skal i brug til hverdag.
Er det virkelig kun Lisbeth, den blå ravn og mig der deltager??? I har jo 1½ time tilbage piger så I kan nå det endnu.