Den her uge tegner bare ikke ret godt. Langt

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Jeg føler med dig. Det er bestemt ikke rart med perioder af den slags.
Det du skal focuserer på er alt det positive i dit liv. Din mand -dit barn - at du kan tænke, gå osv.
Ved godt det lyder lettere end det er, men for hver lille dejlige ting du tænker på, og når du tænker på det, så tænker du ikke på noget træls.
Rigtig god bedring til dig
Stort stort kram fra mig
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
I er så søde alle sammen. Skal starte i fitness idag, så kan være jeg lige kigger om der er et yoga hold jeg kunne prøve...
Ellers vil jeg gerne prøve Pilates så må lige undersøge det nærmere...

Foretrækker også at tænke på det positive, men skal samtidig forholde mig til alt det negative, så det kan blive løst hvis muligt. Lige nu står min datter og slår på vaskemaskinen fordi tøjet drejer rundt derinde. Vældig sødt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:I er så søde alle sammen. Skal starte i fitness idag, så kan være jeg lige kigger om der er et yoga hold jeg kunne prøve...
Ellers vil jeg gerne prøve Pilates så må lige undersøge det nærmere...

Foretrækker også at tænke på det positive, men skal samtidig forholde mig til alt det negative, så det kan blive løst hvis muligt. Lige nu står min datter og slår på vaskemaskinen fordi tøjet drejer rundt derinde. Vældig sødt.

Nåååårhh søde Sara :x-
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
uh da som du og din lille familie er hårt tamt for tiden. jeg føler med jer. det er ikke nemt når det hele driller og man har lyst til at geme sig under dynen. Jeg håber at det hjælper for jer at komme hjemme fra og dyrke noget motioun,. For mig hjælper det at komme ud i luften og det er uanset om hvordan vejert er. Lys og luft kan have en gavnlig virkning på stres og når man er ked af det hele.
Mange tanker og kramer til dig og din familie.Knus fra Fur
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Pia
Opal
Opal
strengt for dig Susanne-

jeg sidder med en tanke om, at du i virkeligheden gerne vil tilbage til dit job hurtigst muligt og at det kunne hjælpe at få noget rutinemæssigt og kollegialt input, som vi får det på arbejde. Kriser og depression har en tendens til at vokse sig store, når vi har tid til dem. men det er bare et indtryk
Billede LOKE'S GHOST
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
her er en kram til fra Århus :ymhug:
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg kan kun sende mine varmeste tanker og kram. Jeg kender ALT til dine følelser, så måske er det ikke så sært at jeg er havnet i den situation jeg er havnet i.. :think: Ting tager tid. Lad være med at gøre for meget på én og samme tid. En ting ad gangen. Hvis du kun kan overskue at tørre støv af den ene dag, støvsuge den næste og noget helt 3. dagen efter, så er det sådan du skal gøre. De daglige gøremål kan tage livet af en, men hvis du gør det på den anden måde, virker det hele en smule mere overskueligt. Og som de andre siger, har du en negativ tanke, så prøv at find mindst 5 positive ting frem. Skriv dem eventuelt ned, så du indimellem kan kigge på dit papir. Sørg for at handle stort ind når du handler, så du ikke skal okse afsted hver dag.. Åh jeg har mange råd, men det er så meget nemmere at sige end at få det gjort.. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Her er også et meget stort kram herfra :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Fandt ud af min VVS havde en rigtig god grund til at "glemme" mig igår. Var indlagt på sygehuset. 100 % fair. og ønskede ham også god bedring osv. Så får man næsten dårlig samvittighed, over at man blev så frustreret igår.

Men første gang i fitness var virkelig dejlig, blev overrasket over min kunnen både positivt og negativt. Negativt, konditions maskinerne siger hele tiden pas på pulsen er for høj. Sååå der var mange pauser. Men Styrke træningen gik over al forventning, regnede med 5 og 10 kg. max pr. maskine men flere tog jeg både 15 og 25 og en endda 50 kg. uden problemer. (50 var benpres, og en del under min kropsvægt, så min mand siger det ikke er noget vildt. Men jeg er stolt.)

Igen tusind tak for i alle sammen har været så søde, og flinke med råd.
Pia skrev:strengt for dig Susanne-

jeg sidder med en tanke om, at du i virkeligheden gerne vil tilbage til dit job hurtigst muligt og at det kunne hjælpe at få noget rutinemæssigt og kollegialt input, som vi får det på arbejde. Kriser og depression har en tendens til at vokse sig store, når vi har tid til dem. men det er bare et indtryk
Tror du har ret bliver godt at få travlt på en anden måde. Håber også min mand kan få noget at rive i.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Eva1950
Opal
Opal
Du skal huske at give dig selv et klap på skuldren :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hilsen Eva1950
Besvar