Ugens udfordring 22/11-2010 - 28/11-2010

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
JaJa jeg er heller ikke så stor tilhænger af sne , men da jeg hørte min datter synge af glæde imorges da hun så sne så tænket jeg det er nu ikke så ringe endda [smilie=snowman3.gif]
Susanne
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
wee 30 cm ca..(sne altså ;)- ;)) . og jeg kan blive indenfor :dance:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jamen jeg skal bare bruge en lille bitte smule sne (så jeg kan lave et julesmykke i de traditionelle farver). Bare en lille bitte bitte smule sne. :text-imsorry:

SÅ mange smileyer og så kan jeg ikke finde en der gemmer sig bag noget (så jeg kan komme i dækning hvis I begynder at smide snebolde efter mig hvis det falder i aften). :))

Br > Send lige en snebold med posten. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
kallie skrev:wee 30 cm ca..(sne altså ;)- ;)) . og jeg kan blive indenfor :dance:
Hvordan kan der være faldet 30 cm sne??? Har du stablet det ovenpå hinanden før du målte??? :laughing-rollingred:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Charlottes skrev:Br > Send lige en snebold med posten. :D
Billede
Den er sendt, men hvis det står til PostDK, kommer den nok som en meget våd kuvert engang i maj :))

Billede
Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Charlottes skrev:
kallie skrev:wee 30 cm ca..(sne altså ;)- ;)) . og jeg kan blive indenfor :dance:
Hvordan kan der være faldet 30 cm sne??? Har du stablet det ovenpå hinanden før du målte??? :laughing-rollingred:

*GG* nææh..

Kan da sige så meget at posten kom ikke i dag.. og jeg var ellers ud og skovle fri til ham hele 2 gange...

Her har bare sneet siden i nat ;)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
BR - du kan da bare bestille noget fra Kina - Det er sikkert både billigere og hurtigere.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har været ude at købe julebånd i dag, til smykket... Skal det være naturligt sne? For jeg havde planer om at låne lidt fra fryseren så jeg godt kunne få de røde/grønne farver, nu har jeg jo købt julebåndet [smilie=12.gif]
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Danagonia skrev:Jeg har været ude at købe julebånd i dag, til smykket... Skal det være naturligt sne? For jeg havde planer om at låne lidt fra fryseren så jeg godt kunne få de røde/grønne farver, nu har jeg jo købt julebåndet [smilie=12.gif]

Hi hi camilla, skal du så ud og sidde i skabsfryseren hvis du sku bære smykket juleaften? hehe eller sku jeg sige Ho ho ho [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]
Billede
Women are angels!

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
kallie skrev:
Danagonia skrev:Jeg har været ude at købe julebånd i dag, til smykket... Skal det være naturligt sne? For jeg havde planer om at låne lidt fra fryseren så jeg godt kunne få de røde/grønne farver, nu har jeg jo købt julebåndet [smilie=12.gif]

Hi hi camilla, skal du så ud og sidde i skabsfryseren hvis du sku bære smykket juleaften? hehe eller sku jeg sige Ho ho ho [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]
Nej nej, jeg hugger jo bare lidt af rim isen af og spreder udover mit dørtrin. Kan så godt være jeg skal bruge temmelig meget tid nede ved fryseren =)) Men!! Jeg er så heldig det ikke er nødvendigt. Vi har et fint lag sne her i dag!! :-D [smilie=12.gif]
Besvar