Susanne
Ugens udfordring 22/11-2010 - 28/11-2010
Redaktør: rumlebumle
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
JaJa jeg er heller ikke så stor tilhænger af sne , men da jeg hørte min datter synge af glæde imorges da hun så sne så tænket jeg det er nu ikke så ringe endda
Susanne
Susanne
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jamen jeg skal bare bruge en lille bitte smule sne (så jeg kan lave et julesmykke i de traditionelle farver). Bare en lille bitte bitte smule sne. 
SÅ mange smileyer og så kan jeg ikke finde en der gemmer sig bag noget (så jeg kan komme i dækning hvis I begynder at smide snebolde efter mig hvis det falder i aften).
Br > Send lige en snebold med posten.
SÅ mange smileyer og så kan jeg ikke finde en der gemmer sig bag noget (så jeg kan komme i dækning hvis I begynder at smide snebolde efter mig hvis det falder i aften).
Br > Send lige en snebold med posten.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hvordan kan der være faldet 30 cm sne??? Har du stablet det ovenpå hinanden før du målte???kallie skrev:wee 30 cm ca..(sne altså![]()
. og jeg kan blive indenfor
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes skrev:Br > Send lige en snebold med posten.
Den er sendt, men hvis det står til PostDK, kommer den nok som en meget våd kuvert engang i maj
Charlottes skrev:Hvordan kan der være faldet 30 cm sne??? Har du stablet det ovenpå hinanden før du målte???kallie skrev:wee 30 cm ca..(sne altså![]()
. og jeg kan blive indenfor
*GG* nææh..
Kan da sige så meget at posten kom ikke i dag.. og jeg var ellers ud og skovle fri til ham hele 2 gange...
Her har bare sneet siden i nat

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Jeg har været ude at købe julebånd i dag, til smykket... Skal det være naturligt sne? For jeg havde planer om at låne lidt fra fryseren så jeg godt kunne få de røde/grønne farver, nu har jeg jo købt julebåndet ![12 [smilie=12.gif]](./images/smilies/12.gif)
![12 [smilie=12.gif]](./images/smilies/12.gif)
Danagonia skrev:Jeg har været ude at købe julebånd i dag, til smykket... Skal det være naturligt sne? For jeg havde planer om at låne lidt fra fryseren så jeg godt kunne få de røde/grønne farver, nu har jeg jo købt julebåndet
Hi hi camilla, skal du så ud og sidde i skabsfryseren hvis du sku bære smykket juleaften? hehe eller sku jeg sige Ho ho ho
![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Nej nej, jeg hugger jo bare lidt af rim isen af og spreder udover mit dørtrin. Kan så godt være jeg skal bruge temmelig meget tid nede ved fryserenkallie skrev:Danagonia skrev:Jeg har været ude at købe julebånd i dag, til smykket... Skal det være naturligt sne? For jeg havde planer om at låne lidt fra fryseren så jeg godt kunne få de røde/grønne farver, nu har jeg jo købt julebåndet
Hi hi camilla, skal du så ud og sidde i skabsfryseren hvis du sku bære smykket juleaften? hehe eller sku jeg sige Ho ho ho![]()
![12 [smilie=12.gif]](./images/smilies/12.gif)