NYE BILLEDER! Ring ding dinga ding ding..

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Charlottes skrev:Kallie > Jeg har selv været buschauffør her i Kbhy så jeg kender det. Det værste er om sommeren når det er så varmt. Man er tørstig men kan ikke drikke vand i starten af turen fordi man så skal tisse inden man er tilbage ved pauselokalet (hvor toilettet jo er). Not a nice job. [-(
Takker guderne for de korte turer ;) ellers er bussen før sat på terminalen, tasket pakket og chaufføren smuttet ind på potten!..
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Sidder og overvejer at gå ud og skovle sneen nu. Så er den ikke iset imorgen når alle børnene går der på vej til skole... og alle hundeluftterne er ude at gå.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:Sidder og overvejer at gå ud og skovle sneen nu. Så er den ikke iset imorgen når alle børnene går der på vej til skole... og alle hundeluftterne er ude at gå.
Vi har et lag is under.. den første dag tøede der lidt efter det var faldet :/
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Her sner det vildt meget langt ude på landet og vi har fået 15 mm og det sner hele natten har de lovet og jeg kan slet ikke se mine dejlige store havenisser,snemand og mit rensdyr med lys ,så jeg må ud med fejekosten og feje sneen væk på dem ,for dem skal vi bare se [smilie=santa3.gif] [smilie=snowman2.gif] [smilie=santaclaus.gif]
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Opdateret med nye billeder, der sneede ikke rigtigt i nat, det fygede mere.... men mon ikke der kommer noget snigens i løbet af dagen i dag
Billede
Women are angels!

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Her er kommet ca 40 cm inat og nu skinner solen og det er bare så flot og vores hankat Gizmo VILLE ud tilmorgen og I skulle se ham da han landede i sneen og sneen gik ham til ryggen og han hoppede/løb ind i carporten og sad og kiggede ,men der gik kun 10min så kom han farende ind igen,så han skal vist ikke mere ud idag ;)
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
lisbeth skrev:Her er kommet ca 40 cm inat og nu skinner solen og det er bare så flot og vores hankat Gizmo VILLE ud tilmorgen og I skulle se ham da han landede i sneen og sneen gik ham til ryggen og han hoppede/løb ind i carporten og sad og kiggede ,men der gik kun 10min så kom han farende ind igen,så han skal vist ikke mere ud idag ;)
Ha ha.. tossede kat... ja vores gamle mis blev taget op, hen til døren og vise.. satte hende så ned i døråbningen... hun vendte pænt rundt og gik ind *G*... men hun var os ude i går ;)
Billede
Women are angels!

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Her sner det også helt vildt. Se selv:
Billede

Billede
Så meget er der faldet på få dage.

Jeg vil lige skrive at det er ikke tåge, det er snefnug der gør at man næsten ikke kan se den anden side af gården. @-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Mana kan ikke sige at sådan noget faldene sne ikke har charme... charmen forsvinder først når det blir til isslag eller sjap! :D
Billede
Women are angels!

Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
I Sulsted har vi ikke set skyggen af ny sne idag, og der har næsten heller ikke blæst. Har bare sat og tænkt hvor blev den snestorm af?
Kan se at dmi har udsat den til imorgen, men nu må vi se.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Besvar