videresalg: er det ulovligt??

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Hæhæ jeg er vidst ikke den eneste der havde svært ved at komme igang med det udenlandhandel;-)
Jeg vil ikke love at købe noget hjem. Så meget er jeg slet ikke på e-bay endnu ihvertfald. Det var bare fordi jeg blev spurgt om hvorfor denne tråd..eller noget i den stil.

Camilla tak for ordene. Det er slet ikke meningen at det skal blive en stor forretning eller noget...det magter jeg slet ikke.
Og som nævnt vil jeg heller ikke satse på smykkematerialer som sådan-for dem har jeg ingen forstand på.

Derfor er moms mv. slet ikke aktuelt. Jeg vil bare under ingen omstændigheder foretage mig noget ulovligt.
-og vil kun sælge til "husbehov" fordi det måske bliver lidt "anderledes" ting jeg køber til englene.

Så lidt ligesom når nogen sælger rester herinde. Og ikke en fast salgside men mere i "klumper" forestiller jeg mig.
Håber også fortsat at kunne købe lidt herinde, for det hjælper mig til at lære de forskellige ting at kende og så bygge videre derpå.

Dråber som de jeg bruger synes jeg også sjældent jeg ser til en pris jeg kan benytte. Har dog ikke fundet nogen på e-bay endnu. Søger nok forkert. :-s
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jamen så ser jeg ingen problemer. Så har du jo ikke købt tingene hjem, kun for videre salg, men til eget forbrug hvorefter du sælger de overskyudende rester...
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og rester er vi jo rigtig gode at købe herinde...og vinger.....gimme gimme heheheheh ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Pia
Opal
Opal
vase skrev:Dråber som de jeg bruger synes jeg også sjældent jeg ser til en pris jeg kan benytte. Har dog ikke fundet nogen på e-bay endnu. Søger nok forkert. :-s
prøv med:

teardrop bead eller drop bead

de bør vrimle frem
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Linda skrev:og rester er vi jo rigtig gode at købe herinde...og vinger.....gimme gimme heheheheh ;)
Står du og mangler før jul? eller er det i al almindelighed??
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Pia skrev:
vase skrev:Dråber som de jeg bruger synes jeg også sjældent jeg ser til en pris jeg kan benytte. Har dog ikke fundet nogen på e-bay endnu. Søger nok forkert. :-s
prøv med:

teardrop bead eller drop bead

de bør vrimle frem
Ok tak har prøvet noget i den retning. men prøver det du skiver så;-) tak for tippet:-)
Besvar