Jeg vil ikke love at købe noget hjem. Så meget er jeg slet ikke på e-bay endnu ihvertfald. Det var bare fordi jeg blev spurgt om hvorfor denne tråd..eller noget i den stil.
Camilla tak for ordene. Det er slet ikke meningen at det skal blive en stor forretning eller noget...det magter jeg slet ikke.
Og som nævnt vil jeg heller ikke satse på smykkematerialer som sådan-for dem har jeg ingen forstand på.
Derfor er moms mv. slet ikke aktuelt. Jeg vil bare under ingen omstændigheder foretage mig noget ulovligt.
-og vil kun sælge til "husbehov" fordi det måske bliver lidt "anderledes" ting jeg køber til englene.
Så lidt ligesom når nogen sælger rester herinde. Og ikke en fast salgside men mere i "klumper" forestiller jeg mig.
Håber også fortsat at kunne købe lidt herinde, for det hjælper mig til at lære de forskellige ting at kende og så bygge videre derpå.
Dråber som de jeg bruger synes jeg også sjældent jeg ser til en pris jeg kan benytte. Har dog ikke fundet nogen på e-bay endnu. Søger nok forkert.

LOKE'S GHOST