Konkurrence - Grimme Perler
Redaktør: rumlebumle
Jeg vil da også prøve at være med.... 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Øhh - jeg har lige været ved at kigge perler...
Måske var det en idé at begrænse perlemængden til minimum 10 og maximum 12 stk.
Jeg er normalt for at sende lidt mere end det påkrævede i dytdytbyt, men i den her udfordring er mange perler jo nærmest en straf. Jeg ville i i hvert fald bryde grædende sammen i et nervøst sammenbrud påkaldt af akut tids-krise, hvis jeg fik 20 perler eller flere af den slags, jeg har samlet sammen...
Er der stemning for at begrænse arbejdsbyrden lidt?

Måske var det en idé at begrænse perlemængden til minimum 10 og maximum 12 stk.
Jeg er normalt for at sende lidt mere end det påkrævede i dytdytbyt, men i den her udfordring er mange perler jo nærmest en straf. Jeg ville i i hvert fald bryde grædende sammen i et nervøst sammenbrud påkaldt af akut tids-krise, hvis jeg fik 20 perler eller flere af den slags, jeg har samlet sammen...
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
Man skal ikke bruge alle perlerne man har fået tilsendt. Dog skal mindst 5stk indgå i det færdige smykke...BlueRaven skrev:
Når det er grimme perler, er det min erfaring at et større udvalg, gør arbejdet nemmere, da man har flere gyseligheder at vælge imellem...
ditto - jeg er også med.....hehhehe, det bliver sgu da sjovt!!
og grimme perler, det billede du har sat ind Camilla, den kunne jeg nu godt se blive til noget flot...hihihih øjne der ser!!
og jeg går ud fra at du sender en adresse til HVEM vi skal sende perlerne til ???
og grimme perler, det billede du har sat ind Camilla, den kunne jeg nu godt se blive til noget flot...hihihih øjne der ser!!
og jeg går ud fra at du sender en adresse til HVEM vi skal sende perlerne til ???
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det vil jeg også gerne deltage i - har nogle uhyrligheder for mit indre blik, der helt klart kan indgå i konceptet ! (Arme modtager)

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg har ikke helt besluttet hvilke der er mine grimmeste (til ugens udfordring) men jeg har flere grimme så count me in.
Men vi må ikke sende plastik, vel? For det gider jeg næsten ikke arbejde med.
OG NU SKAL PERSONEN DER SKAL SENDE TIL MIG IKKE SENDE PLASTIK BARE FOR AT VÆRE OND!!!
Men vi må ikke sende plastik, vel? For det gider jeg næsten ikke arbejde med.
OG NU SKAL PERSONEN DER SKAL SENDE TIL MIG IKKE SENDE PLASTIK BARE FOR AT VÆRE OND!!!
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)