YES !
Redaktør: rumlebumle
FEDT!
krydser alt hvad jeg kan
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Det gik rigtig godt i dag til samtalen, takket være jeres positive tanker
Vi var 6, der var udvalgt til samtale blandt så maaaange ansøgere, at de tog opslaget ned efter allerede kun et par dage.
Jeg får besked i morgen
Vi var 6, der var udvalgt til samtale blandt så maaaange ansøgere, at de tog opslaget ned efter allerede kun et par dage.
Jeg får besked i morgen
Bettina
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Vi krydser fingre og sender masser af energi afstedFrkBettina skrev:Det gik rigtig godt i dag til samtalen, takket være jeres positive tanker![]()
Jeg får besked i morgen
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Fik besked i går aftes. Jeg var ikke den heldige, men sikker på det er pga. der venter mig noget mere spændende 
Bettina
Dejlig positiv holdning
...... men derfor er det nu altid lidt træls som vi jyder siger 

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Fed måde du tager det på og selvfølgelig har du ret ; nu står alle muligheder på spring igenFrkBettina skrev:Fik besked i går aftes. Jeg var ikke den heldige, men sikker på det er pga. der venter mig noget mere spændende

![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)