Hækler du rundt eller på langs helt vildt flotte
Årmbånd
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Mette, det er forsølvet metal, prisen på armbånd vil forskrække enhver kunde hvis det skulle være sterlingShawnee skrev:SÅ FLOTTE Liza...
Rigtig god inspiration....![]()
![]()
De "bankede" mellemled er bare super fede.... Sådan nogle måtte gerne bo hos mig..![]()
Er det sterling eller forsølvet??
Eva, man hækler rund, der er vejledninger på youtube hvis du har interesse.Eva1950 skrev:super,super flotte
Hækler du rundt eller på langs helt vildt flotte![]()
Dejlige ting du har fådet lavet.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
waouuuw siger jeg bare, lækre sammensatte ting/farver og er også vild med de hæklede....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hvor er de bare lækre de armbånd. Mums

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det andet armbånd er helt vildt flot.
Og hvor har du de skønne perlehætter fra på det sidste armbånd? Jeg har set dem i et blad men aldrig irl.
Og hvor har du de skønne perlehætter fra på det sidste armbånd? Jeg har set dem i et blad men aldrig irl.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hold da op, hvor er de armbånd altså smukke.
Særligt de hæklede er jeg vilde med.
Har du et link eller en opskrift? Det vil nemlig løse min kreative krise: Jeg får ikke rigtigt lavet smykker, for jeg vil hellere hækle, men kan ikke finde noget jeg gider hækle
Særligt de hæklede er jeg vilde med.
Har du et link eller en opskrift? Det vil nemlig løse min kreative krise: Jeg får ikke rigtigt lavet smykker, for jeg vil hellere hækle, men kan ikke finde noget jeg gider hækle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Charlotte, de perlerhatte kan du finde på etsy eller hos beadahulique.
Tullen, søg på youtube, kan ikke huske helt præcis men noget med crochet beads.
Tullen, søg på youtube, kan ikke huske helt præcis men noget med crochet beads.